BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du 100 meter mester i at motivere og hjælpe borgere i job?
Så er det hos os du skal søge dit næste job.
Vi er en afdeling med stort fokus på resultater. Vi har gennem flere år været blandt de 10 bedste i benchmark mellem kommunerne med at få ledige borgere i arbejde – og det er vi stolte af. Så søg stillingen hos os, hvis du også har ambitioner om at være én af de bedste i Danmark og har en naturlig stolthed i dit arbejde.
Faglige kompetencer
- Erfaring fra beskæftigelsesområdet - gerne fra kommune, A-kasse eller anden aktør
- Kendskab til arbejdet med dagpengemodtagere
- Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
- Er driftssikker på kerneopgaven og ved hvor vigtigt det er at overholde lovgivningen
- Er dygtig til at kommunikere med borgerne – både personligt, telefonisk og digitalt
- Har erfaring med anvendelse med IT-systemer indenfor beskæftigelsesområdet
- Hvis du har erfaring med at undervise eller kontakte virksomheder, er dette også et stort plus
Dine arbejdsopgaver vil være
- Jobrettede samtaler med udgangspunkt i ABC-modellen
- Lytte til og inddrage borgeren og skabe ejerskab over egen jobsøgning
- Udsøgning og screening til rekrutteringslisten så vi får besat de mange ledige jobs
- Samarbejde med arbejdsgivere og virksomheder om jobåbninger
- Fællessamtaler med borger og a-kasse og sikre det bedst mulige samarbejde med a-kasserne
Vi forventer, at du
- Trives med et højt arbejdstempo og har overblikket til at prioritere mellem opgaverne
- Er effektiv, struktureret, rummelig og resultatorienteret
- Har en positiv og optimistisk tilgang og bidrager til et sundt arbejdsmiljø
- Er teamplayer og god til vidensdeling
Vi tilbyder
- Et team af engagerede og glade kolleger med høj teamspirit og et godt arbejdsmiljø
- Faglig sparring, udvikling og praksislæring
- Hjemmearbejdsdage med telefoniske og digitale samtaler
- Egen sagsstamme på 60-70 borgere opdelt efter A-kasser
- Dygtige leverandører til at hjælpe os f.eks. med at finde praktikker
- Et fælleskontor hvor der er rig mulighed for sparring på tværs
- En god og aktiv personaleforening
- Fokus på en sund arbejdsdag med støtte fra vores sundhedsambassadører
Om Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice AUBO
AUBO er et af de 6 kerneområder i Holbæk kommune, som består af en stab, Job & Virksomhedsservice, Helhedsorienteret indsats, Sygedagpengeindsatsen, Ungeindsatsen, Ydelse og Borgerservice. Holbæk kommune har ca. 71.000 borgere, og der er ansat ca. 4500 medarbejder i Holbæk kommune. Vi er en røgfri arbejdsplads. Arbejdsstedet er beliggende på Jernbanevej 6, som er tæt på offentlige transportmidler og der er gode parkeringsforhold.
Vi har flekstid, hjemmearbejdsdage, kantineordning m.m.
Stillingen er på 37 timer og er til besættelse den 1. december. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Mona Gregersen, tlf. 7236 2558 eller faglig konsulent Lene Jørgensen, tlf. 7236 7832.
Ansøgningsfrist er den 6. oktober 2024.
Vi afholder samtaler den 9. oktober og evt. 2. samtale den 25. oktober.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117565