BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til at servicere borgere, nysgerrig på IT-systemer og har interesse i at sætte dig ind i lovstof? Så er du måske den kollega vi søger til vores opkrævningsteam.
Opkrævningsteamet er en del af Borgerservice, som er organiseret under kerneområdet Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice - i daglig tale AUBO.
Om jobbet:
I opkrævningsteamet beskæftiger vi os med opkrævning af ejendomsbidrag, forældrebetaling til pasningsordninger, opkrævning af beboerindskudslån, opkrævning af sociale krav og en række andre forskellige fakturakrav. Vi står også for, at sende alle kommunens regninger ud – og sikre, at de bliver betalt. Det indebærer et stort og tværgående samarbejde med mange andre kolleger i kommunens administration.
Opkrævningsteamet har en travl hverdag og er i kontakt med mange forskellige borgere og virksomheder – ofte som nogen af de første i kommunen. Det er derfor vigtigt, at du kan møde borgere og virksomheder i ”øjenhøjde” - og kommunikere med alle borgere, uanset hvem de er og hvor de befinder sig i livet.
Dine opgaver vil bl.a. være:
Du kommer til at arbejde med forskellige opkrævningsopgaver, personlig og telefonisk kontakt med borgere og virksomheder og, ikke mindst, vedligeholdelse af vores fagsystem KMD Opus Debitor.
Hvilke kvalifikationer søger vi hos dig?
I opkrævningsteamet er vores omdrejningspunkt et stort fagsystem. Det betyder, at vi interesserer os for både IT- og digitale løsninger.
- Du skal derfor have interesse for IT og IT-løsninger – og gerne have erfaring indenfor offentlig administration.
- Det er en stor fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med opkrævningsarbejde i det hele taget – og gerne fagsystemet KMD Opus Debitor.
- Vi arbejder med høj faglighed, og du skal være nysgerrig på den lovgivning, som vi arbejder indenfor – og løbende kunne sætte dig ind i nyt lovstof med henblik på implementering i opgaveløsningen.
- Vi er optaget af, at du tør byde ind med nye idèer. Du har derfor rig mulighed for at præge opgaveløsningen i fællesskab med dine kolleger.
- Du skal have gode samarbejdsevner, være rummelig og trives med en uformel omgangstone i hverdagen, hvor der også er plads til humor.
Vi prioriterer løbende videre- og efteruddannelse højt.
Hvem er vi?
Opkrævningsteamet udgøres af en gruppe dygtige og engagerede kolleger, som sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet. Vi er en gruppe, som er båret af et godt kollegialt sammenhold, hvor sparring, hjælp og et godt arbejdsmiljø betyder meget. Vi sidder i et åbent kontormiljø med flot udsigt til det gamle rådhus.
Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen er på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn.
Vil du vide mere:
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte områdeleder for Borgerservice Lise Alstrup Larsen på tlf. 72366355.
Ansøgningsfristen er torsdag den 13. juni 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 19. juni 2024.
Tiltrædelse er senest 1. august 2024 med arbejdssted på Jernbanevej 6, 4300 Holbæk.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6049963