Har du strategiske evner og et godt overblik? Så har vi brug for dig som koordinator i Ledelsessekretariatet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du skal søge jobbet som koordinator, hvis du trives med at understøtte direktionens og chefgruppens arbejde, og hvis du vil være med til at udvikle Holbæk Kommune. Hos os bliver du en del af en afdeling med høj faglighed, gode kollegaer og en dagligdag tæt på, hvor beslutningerne træffes.   

Dine opgaver

Du skal stå for at tilrettelægge møderne i direktion og chefgruppe, hvor du sammen med kommunaldirektøren fastlægger dagsordenerne, samler punkter og materiale ind til møderne, skriver referater, viderebringer relevant viden og beslutninger til resten af organisationen og sørger for, at praktik og teknik spiller.   

Du skal derudover arbejde med organisationens strategiske fokusområder. Det er blandt andet Chefgruppens Arbejdsprogram, som indeholder temaerne ”digitalisering”, ”rekruttering og fastholdelse” og ”borgere med særlige behov”. Din opgaver er løbende at holde overblik over status og fremdrift og at sørge for, at aktiviteterne bliver behandlet rettidigt i relevante fora som chefgruppe, lederforum, samarbejdsudvalg med videre. Det gør du sammen med tovholderne for de enkelte projekter og områder.   

Der kan også blive behov for, at du hjælper direktionen med for eksempel præsentationer, indhentning af viden og data, mødeafvikling og lignende. 

Herudover kommer du, afhængig af interesse og evner, til at løse opgaver sammen med afdelingens konsulentteam. Det kan være i forbindelse med valg og folkeafstemninger samt forskellige udviklingsopgaver.  

Du vil høre til i forkontoret. Her får du et tæt samarbejde med de fire kollegaer, særligt direktionsassistenten der har ansvar for kalenderstyring og anden praktisk understøttelse af direktionen. Forkontoret har mange forskellige opgaver og hjælper hinanden, når der er brug for det - med alt fra politisk betjening og svar på borgerhenvendelser til at brygge frisk kaffe til møder. Du vil derfor også komme til at bidrage til disse opgaver.   

Om dig

Vi forestiller os, at du har erfaring med ledelsesunderstøttelse og/eller projektledelse i offentlig eller privat regi. Du har formentlig en uddannelse indenfor administration, statskundskab, samfundsvidenskab eller lignende. 

Derudover lægger vi vægt på, at du har overblik, kan samarbejde og tænke på tværs, tager initiativ og har personlig gennemslagskraft, og at du er en dygtig kommunikator, både mundtligt og skriftligt. Du skal desuden trives med både administrative opgaver og udviklingsopgaver, da stillingen rummer begge dele. 

Om os

I Ledelsessekretariat og Kommunikation får du 15 kollegaer, som løser en række forskellige opgaver i forhold til borgmester, kommunalbestyrelse, direktion og chefgruppe, intern og ekstern kommunikation samt fundraising og udviklingsopgaver på tværs af kommunen. Vi sætter godt kollegaskab højt og holder alle af et godt grin og et stykke kage eller fælles morgenbrød. 

Ansættelsen er som udgangspunkt på 37 timer med mulighed for hjemmearbejde, når opgaverne tillader det. Vi arbejder med gensidig fleksibilitet og forventer, at du indimellem kan deltage i møder og arrangementer om aftenen. Løn efter gældende overenskomst.    

Kontakt

Du er meget velkommen til at ringe til afdelingsleder Karen Breiner (72 36 58 85) eller udviklingskonsulent i Ledelsessekretariatet Christine Jensen (72 36 12 07). 

Ansøgningsfrist er den 19. november. Vi forventer at holde 1. samtale den 22.-24. november og eventuelt 2. samtale den 28. november. 

 
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934644

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet