Koordinator til Ledelsessekretariatet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med at skabe struktur, holde overblik og følge op? Og har du lyst til at hjælpe politikerne i Holbæk Kommune til at fungere bedst muligt? Vi søger en ny koordinator for politiske dagsordener.  

Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, hvor der er gode kollegaer, høj faglighed og en dagligdag tæt på politikere og direktion.   

Dine primære opgaver vil være, at: 

  • koordinere dagsordener til Økonomiudvalget og kommunalbestyrelsen sammen med vores forskellige fagområder, direktion og borgmester
  • styre teknikken til møderne i kommunalbestyrelsen
  • være tovholder for vores netværk af dagsordenskoordinatorer og sammen med dem arbejde med kontinuerlig forbedring af dagsordenerne 
  • holde styr på den politiske mødekalender
  • administrere politikernes intranet
  • besvare borgerhenvendelser
  • løse opgaver i forbindelse med valg og folkeafsteminger 

Om dig

Du har formentlig en uddannelse indenfor administration og minimum nogle års erhvervserfaring, gerne fra en kommune. Har du tidligere arbejdet med politiske dagsordener, vil det være et plus. 

Vi lægger vægt på, at du arbejder struktureret, er dygtig til skriftlig kommunikation, har flair for IT og personlig gennemslagskraft. 

Om os

I Ledelsessekretariat og Kommunikation får du 15 kollegaer, som løser en række forskellige opgaver i forhold til borgmester, kommunalbestyrelse, direktion og chefgruppe, intern og ekstern kommunikation samt fundraising og udviklingsopgaver på tværs af kommunen. Vi sætter godt kollegaskab højt og holder alle af et godt grin og et stykke kage eller fælles morgenbrød. 

Ansættelsen kan være på enten fuld tid eller på deltid. Der er mulighed for hjemmearbejde en dag om ugen, når opgaverne tillader det. Kommunalbestyrelsesmøderne ligger om aftenen én gang om måneden, og derudover kan der være enkelte andre aftenmøder i løbet af året. 

Løn efter gældende overenskomst.     

Kontakt

Du er meget velkommen til at ringe til afdelingsleder Karen Breiner (72 36 58 85) eller borgmestersekretær Louise Juul Sørensen (72 36 79 63), hvis du har spørgsmål eller blot vil høre lidt mere om stillingen.  

Ansøgningsfrist er den 20. marts. Vi holder samtaler den 22. marts. 

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009266

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet