Visionær og fagligt stærk Business Accountant

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren og visionær økonomiprofil med en solid baggrund indenfor økonomistyring?

Ønsker du et meningsfuldt arbejde, hvor du bidrager til fremtidssikring og udvikling af både økonomi og mennesker?

Ønsker du en 4-dages arbejdsuge?

Så er det måske dig, der er vores kommende økonomimedarbejder.

Hos Den Socialfaglige Organisation søger vi en erfaren og serviceminded Business Accountant med gode samarbejdsevner, som ønsker et meningsfuldt arbejde – både i forhold til arbejdsopgaver, og fordi vi sammen arbejder for at hjælpe mennesker i en udfordret livssituation.

Vi søger dig, der har evnen til både at fokusere på detaljen, men samtidig har helikopterblikket og forstår, hvordan vores økonomi kan styres strategisk præcist, så vi sikrer vækst på den lange bane. Da det er en nyoprettet stilling, vil du få rig mulighed for at sætte dit eget præg på arbejdet.

Du vil komme til at arbejde med en bred pallette af opgaver inden for økonomi, men du vil også få dine egne ansvarsområder. Du bliver en del af et inkluderende, kvalitetsbevidst og fagligt stolt team, hvor der er fokus på et godt arbejdsmiljø.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Bogføring i de 2 selskaber i koncernen.
  • Rapportering, rådgivning og fortrolig sparring med direktion og bestyrelse.
  • Koordinering og styring af budget og regnskab.
  • Kvartalsmæssig fremlæggelse af ”år til dato” regnskab, budget og årsregnskab mv. for bestyrelsen.
  • Afstemning af bank, kreditorer og debitorer.
  • Rykkerprocedure.
  • Dagligt bogholderi, herunder kontering, bogføring og lægge til betaling i samarbejde med vores økonomiansvarlige og vores regnskabsassistent.
  • Økonomiske analyser.
  • Budgetter.
  • Projektøkonomi.
  • Afskrivninger og periodiseringer.
  • Anlægskartotek.
  • Udvikling og vedligeholdelse af interne kontroller og procedurer.

Kendskab til e-conomic vil være en fordel.

Vi søger dig, der:

  • har en relevant økonomisk/revisionsmæssig uddannelse (fx HA/HD/HD-R eller financial controller/finansøkonom).
  • har erfaring fra lignende stilling – eller måske fra revisionsbranchen - med finans, årsregnskaber, økonomistyring, bogføring og afstemning.
  • kan fastholde sikker drift og styring samt understøtte fortsat vækst af virksomhedens aktiviteter.
  • kan arbejde på tværs af koncernens selskaber.
  • er stærk i Excel og forstår at udpege indsatsområder i forhold til økonomien - såvel i den daglige økonomi, som på enkelte projekter.
  • evner at være en stærk og fortrolig sparringspartner for direktion og bestyrelse.  
  • sikrer, at vores kunder – kommunerne – oplever os som en troværdig og professionel samarbejdspartner.
  • sikrer, at vi undgår et administrativt tungt system, men at vi samtidig har fokus på sikkerhed og forebygger misbrug (fx af udlæg).
  • sikrer et tillidsfuldt samarbejde med socialtilsynet og sørger for, at vi efterlever reglerne på området. Herunder samarbejder med eksterne rådgivere, som er specialister i reglerne på socialområdet.
  • har detaljesans, datadisciplin, vedholdenhed og afslutter opgaverne ordentligt og til tiden.

Vi tilbyder dig:

  • 4 dages arbejdsuge med fri hver fredag.
  • et meningsfuldt job, både i forhold til arbejdsopgaver, og fordi vi sammen arbejder for at hjælpe mennesker.
  • betalt frokostpause.
  • hyggelige kontorfaciliteter i hjertet af Holbæk med kort afstand til stationen.
  • en spændende og udviklingsorienteret familiedrevet virksomhed.
  • gode ansættelsesvilkår med pensions- og sundhedsordning.
  • løn ift. kvalifikationer.
  • en nyoprettet stilling, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg på tingene samt strukturere opgaver og processer.
  • vi lægger stor vægt på en uformel tone med fokus på respekt for hinanden og godt humør. 

Ansættelsesforhold:

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Arbejdstiden kan efter aftale placeres mandag til torsdag i tidsrummet 07:00 – 18:00.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte administrationschef Susanne Plomin på telefon 61670990.

Du kan læse om vores virksomhed på www.densocialfaglige.dk

Ansøgning med CV og relevante eksamenspapirer sendes og uploades via dette link: https://ansogning.densocialfagligeorganisation.dk/dsfo/

Ansøgningsfristen er d. 20. april 2024, men vi gennemgår ansøgninger og CV’er løbende. Det er et krav, at du har kørekort til bil samt kan fremvise tilfredsstillende børne– og straffeattest.

Tiltrædelse er hurtigst muligt.

Administrationen, hvor du skal arbejde, holder til på Bysøstræde 1B st., 4300 Holbæk.

Om Den Socialfaglige Organisation
Den Socialfaglige Organisation er en landsdækkende danskejet familiedrevet virksomhed med ca. 200 ansatte. Vi driver en række kvindekrisecentre, forsorgshjem og sociale botilbud på det specialiserede børne- og voksenområde. Vi sætter mennesket i centrum, vægter et godt arbejdsmiljø, kvalitet i indsatsen og ordentlighed i vores måde at drive virksomhed på.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

DSFO Administrationen, Bysøstræde, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021360

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet