BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at yde god service? Bliver du motiveret af at hjælpe ledere og kolleger i en til tider travl hverdag? Har du lyst til at løse diverse administrative opgaver inden for det kommunale tekniske område?
Drift og Vedligehold er en del af kerneområde Vækst og Bæredygtighed, der udgør det tekniske område i Holbæk Kommune. Vi udfører opgaver indenfor service, vedligeholdelse af bygninger og grønne områder, infrastruktur samt entreprenør- og teknikområdet.
Vi søger en erfaren administrativ medarbejder, der skal være go-to-person indenfor IT, administration og drift for de mere end 100 udførende medarbejdere på området, og som derudover skal understøtte lederteamet administrativt.
Sådan bliver din hverdag
Du vil dagligt have kontakt med mange mennesker – både medarbejdere, teamledere og eksterne leverandører.
Meget af din tid vil foregå ved skrivebordet, hvor du hjælper medarbejderne med alt fra spørgsmål om ferie til support af mobile enheder, men der kan også være behov for hjælp til opgaver af mere praktisk karakter.
Du bliver superbruger på nogle af vores fagsystemer. Vi bruger bl.a. Synchronicer til opgavestyring, så hvis du ikke allerede har kendskab til systemet, skal du være indstillet på at lære nyt, formå at tilegne dig viden – og videreformidle det til både medarbejdere og ledere.
Du skal derudover være administrativ support til vores lederteam, hvor dine opgaver bl.a. kan være referatskrivning, kursustilmeldinger, ferieoverblik, driftsplanlægning og styring af ressourcerne i vores bil- og maskinpark.
Der vil være opgavemæssige snitflader til sekretariatet i Vækst og Bæredygtighed, Så du vil have andre administrative medarbejdere at sparre med i det daglige, selvom du sidder på en anden adresse.
Vi mangler dig, der:
- har en administrativ baggrund med flere års erfaring.
- er rutineret bruger af Microsoft 365, har et solidt kendskab til Outlook og Word, og generelt har let ved at tilegne dig færdigheder i IT-systemer.
- kommunikerer ubesværet med mange forskellige målgrupper – både mundtligt og skriftligt.
- har god forståelse for administrative processer og tjek på journalisering (vi bruger eDoc).
- har et godt økonomisk overblik, og flair for planlægning og styring.
- forstår og respekterer arbejdsgangen i en politisk styret organisation.
Som person er du imødekommende og hjælpsom. Du har en positiv tilgang til arbejdet – både når det gælder de nye, udfordrende opgaver og de mere rutineprægede.
Hos os får du
en nyoprettet fuldtidsstilling, hvor du har mulighed for at sætte dit positive aftryk på udvikling af standarder og procedurer for driften. Vi har en arbejdsplads, hvor tonen er fri og humøret er højt.
Vi holder til på Parallelvej 52 i Holbæk. Det er en tur på ca. 2 km. fra Holbæk Station, men du har også mulighed for at parkere lige ved døren, hvis du kommer i bil.
Vi har desværre ingen kantineordning, men vi har masser af varm kaffe – og smuk natur lige uden for døren, hvis du har lyst til at gå en tur i din frokostpause.
Vi håber på at kunne ansætte vores nye kollega snarest muligt, og senest d. 1. februar 2024.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst (HK Kommunal).
Vil du være en del af Drift og Vedligehold?
Send din ansøgning til os senest d. 13. november 2023. Vi afholder ansættelsessamtaler fredag d. 17. november 2023.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Kim Døsing Sørensen på tlf. 72 36 92 25 eller teamleder Arne Juul Vestergaard på tlf. 72 36 51 63
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere.
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid.
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Parallelvej, 52, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929374