BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret med sans for detaljen og sætter en ære i at sikre kvalitet i opgaveløsningen? Så er dette stillingsopslag lige noget for dig! Vi søger nemlig en dygtig sagsbehandler til et barselsvikariat (fuld tid), som administrativ sagsbehandler hos Ydelsesservice i Administrativ gruppe.
Hvis det er dig der passer til den ledige stol vi har stående, vil du blive en del af et team på 29 kolleger, som dagligt stræber efter at gøre en positiv forskel i samarbejdet med borgere og virksomheder. Vores enhed er en del af kerneområdet Arbejdsmarkedet, Uddannelse og Borgerservice – i daglig tale AUBO.
Hvem er vi?
Ydelsesservice udgøres af en områdeleder, to fagspecialister, og seks faggrupper, som er: Ansøgningsgruppen, Løbende gruppe, Fleks- og løntilskudsgruppen, Sygedagpengegruppen, Administrativ gruppe og Kontrolgruppen.
Vi sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet og vi er en gruppe der er båret af et godt kollegialt sammenhold. Vi har fokus på psykologisk tryghed og trivsel, effektiv sagsbehandling. Du får stor selvstændighed i opgaveløsningen, men kan også altid trække på og få støtte fra os!
Dine opgaver bliver:
I samarbejde med en kollega vil du få ansvaret for:
- Administrativ sagsbehandling vedrørende tandbehandlingssager
- Udbetaling af refusioner til arbejdsgivere (løntilskud, personlig assistance, voksenlærling m.v.)
- Postfordeling
- Betaling af fakturaer
- Håndtering af opgaver vedrørende sanktioner efter Lov om aktiv socialpolitik
Vi forventer, at du:
- Er kontoruddannet
- Har praktisk erfaring med at træffe afgørelser om sanktioner, gerne med kendskab til partshøringsprocessen i forbindelse med rådighedsvurderinger
- Har erfaring i brugen af KY og Fasit
- Har gode samarbejds- og kommunikationsevner – både internt med kolleger og ledelsen og eksternt med borgere og relevante samarbejdspartnere
- Kan lide at yde god borgerservice og sætter en ære i god borgerkontakt med afsæt i respekt og forståelse
- Er fleksibel og åben for læring og bidrag til den fælles opgaveløsning, særligt når der sker ændringer i lovgivningen.
Løn og ansættelsesvilkår:
Din løn bliver fastsat efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Stillingen er på 37 timer med flekstidsordning.
Yderligere oplysninger:
Hvis du sidder med spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte områdeleder Claus Mercebach på telefon 72 36 92 45 eller på mail clam@holb.dk, eller fagspecialist Ulla Rosa Jensen på telefon 72 36 38 25.
Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2024.
Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 28. maj 2024.
Tiltrædelse er 1. juli eller hurtigst muligt med arbejdssted på Jernbanevej 6, 4300 Holbæk.
Ved du, at det kun tager en lille time at køre i bil eller tog fra København til Holbæk – og trafikmæssigt kører du i den rigtige retning. Sidder du ikke selv bag rattet, kan du måske bruge rejsetiden i toget til at udnytte arbejdsroen. Holbæk station ligger kun få minutters gang fra Jernbanevej.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041546