Administrative medarbejdere til Sundheds- og ældreområdet - Skab mening og struktur i hverdagen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holbæk Kommune, kerneområdet Aktiv hele livet – Sundheds og ældreområdet styrker vi det administrative team og søger derfor to administrative medarbejdere der i tæt relation med alle lederne i Plejecentre samt Hjemme- og sygepleje skal løse et bredt felt af administrative opgaver.

Vil du have et meningsfyldt job, hvor du med din administrative baggrund og strukturerede tilgang til opgaverne, gør en forskel i at få hverdagen til at fungere?

Brænder du for at levere høj service og at hjælpe, hvor der er behov? Er du en administrativ blæksprutte, der får energi af at arbejde med mennesker og at løse problemer? Så er dette måske jobbet for dig!

Du bliver del af et administrativ team på 4 kollegaer, der tilsammen sørger for at understøtte hele kerneområdet og den samlede ledergruppen. Du vil derfor få gode muligheder for at sparre med dygtige kollegaer og vil herudover kunne indgå i forskellige tværgående opgaver – alt efter dine kompetencer og faglighed.

Vi ønsker, at du har:

  • Kendskab KMD Opus Vagtplan og Microsoft Office
  • Det er fordel, hvis du kender til KMD Nexus
  • Du har mod på at kaste dig ud i at arbejde med journaliseringssystemer og hjemmesider
  • Du kan arbejde selvstændigt, hurtigt og fleksibelt
  • Besidder gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Er positiv og udadvendt
  • Er serviceminded og tålmodig
  • Arbejder struktureret
  • Møder udfordringer og kollegaer med et smil

Vi tilbyder:

  • Et job med dygtige og engagerede kolleger
  • Fokus på det gode arbejdsmiljø
  • Højt tempo og godt humør
  • Mulighed for fleksible arbejdstider

Vi har fokus på høj kvalitet, et godt arbejdsklima og sammenhold mellem kollegaerne. Her bidrager vi alle til det gode arbejdsmiljø med en uformel og humoristisk omgangstone. Efter din opstart kan der blive mulighed for hjemmearbejde med fokus på at skabe et fleksibelt arbejdsliv.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen, og lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. 

 Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2024.

Ansøgningsfrist

Der er ansøgningsfrist søndag den 11. august 2024.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 33.

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk.

Hvis du vil vide mere

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Marianne Hougaard på tlf. 72 36 35 11.

Om Aktiv hele Livet

Aktiv hele Livet er ét af i alt 6 kerneområder i Holbæk Kommune. Aktiv hele Livet består af 3 store enheder: ”Sundhed og forebyggelse”, ”Plejecentre” og ”Hjemmepleje”. Herudover er der et fagsekretariat og vores afdeling ”Økonomi og administration”

I Økonomi og administration er vi 11 medarbejdere og 1 leder. Vi varetager administrative opgaver for de decentrale enheder i Aktiv hele livet.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6077161

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet