Bindeled mellem byggeri og FM

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holbæk kommune søger en ny nøgleperson til at være bindeled mellem kommunale byggeprojekter og Facility Management på kommunens ejendomme. 

Som en del af afdelingen Byggeri og Ejendomme skal du bidrage med at sikre, at vores systemer og ejendomsdata følger med udviklingen. Det gælder både den teknologiske udvikling og de værktøjer, der hjælper os i hverdagen, men også at vores systemer holdes opdateret med vores ejendomsporteføljes udvikling. 

I afdelingen arbejder vi med porteføljestyrring, asset management, projektudvikling, gennemførelse af byggeprojekter og risiko- og kontraktstyrring. Afdelingen har et tæt samarbejde med kommunens driftsafdeling, og vi samarbejder på tværs af alle kerneområder i kommunen mod at tilpasse Holbæk Kommunes ejendomsportefølje efter de løbende behov og politiske målsætninger.


Stillingen omfatter en bred vifte af opgaver, som f.eks.:

  • Tovholder på vores projekt- og driftsstyringssystemer
  • Deltage i arbejdet med at få nødvendigt data fra byggeri til drift
  • Samarbejde på tværs af afdelingerne
  • Deltage i vores IKT-superbrugergruppe 
  • IKT-ansvarlig
  • Være sparringspart for andre ansatte i de systemer, du får ansvaret for – primært Dalux og byggeweb


Kvalifikationer
Det vigtigste for at lykkes i stillingen er, at du er udadvendt, lærenem og god til at samarbejde. Du kommer til at varetage opgaver, hvor du er den primære superbruger i systemerne, som dine kollegaer arbejder med, mens de har fokus mod porteføljestyrring, asset management, projektudvikling, gennemførelse af byggeprojekter, risiko- og kontraktstyrring samt drift af kommunens ejendomme. 


Den ideelle person til stillingen matcher med følgende beskrivelse: 

  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, men søger aktivt input og dialog 
  • Du er målrettet og finder vej uden om forhindringer
  • Du formår at skabe struktur i en blækspruttefunktion med en bred portefølje
  • Du tager initiativ og formår at prioritere løbende i indkomne opgaver
  • Du trives med en foranderlig hverdag, hvor to dage sjældent er ens, og hvor det ikke altid er muligt at forudsige hvilke opgaver, der lander på dit bord


Det vil være en fordel, hvis du:

  • har viden om ejendomsområdet og har en administrativ, IT eller en bygningsteknisk baggrund
  • har viden om FM-systemer og gerne Dalux FM
  • har viden om RIB’s (Byggeweb) produkter
  • har kendskab til IKT
  • har kendskab til Revit
  • har god forretnings- og procesforståelse
  • er systematisk, struktureret og kan lide at have fokus på detaljer
  • kan oprette nye bygninger, og lave mindre rettelser i Dalux


Du tilbydes 

  • En spændende og varieret hverdag, hvor du vil have møder på tværs af organisationen 
  • Frihed under ansvar, med stor fleksibilitet til at tilrettelægge din arbejdsdag
  • Et godt kollegaskab. Godt humør og humor er en vigtig del af vores hverdag, som vi også ønsker, at du bidrager til.
  • En plads i en stærk afdeling. Vi interesserer os for hinanden og er gode til at spare om opgaveløsningen.
  • Et godt og tæt samarbejde med kollegaerne i afdelingen, der varetager projektudvikling, asset management og projektledelse af kommunale byggeprojekter, samt kontraktstyring af bl.a. kommunens bilflåde, forsikringer, vagtordninger m.m.


Vi er optaget af, at kommunen opleves som en helhed, der med åbenhed møder borgere og virksomheder i øjenhøjde. Det stiller store krav til vores evner til at være i dialog med hinanden og vores omgivelser, og at kunne balancere forskellige hensyn i én samlet løsning.

Du vil blive tilknyttet afdelingen Byggeri og Ejendomme, som er en del af det tekniske område – Vækst og Bæredygtighed – i Holbæk Kommune. Afdelingen består af 33 engagerede og kvalificerede medarbejdere. Vi har højt til loftet, høj faglighed og højt humør. 

Vi sidder på Kanalstræde med udsigt over Holbæks hyggelige havnemiljø, kun få minutter fra stationen og byens hovedstrøg.

Holbæk Kommune har arbejdet med Dalux som FM-styringsværktøj siden 2017. Der er oparbejdet en solid database over kommunens små 400 bygninger, som bl.a. rummer 2D og 3D optegninger af alle ejendomme, mere end 10.000 styk 360 graders billeder taget rum for rum i bygningerne, samt optegnelser og placering af en lang række assets, f.eks. alle ventilationsanlæg, varmeanlæg, brandsikringsudstyr, elevatorer mv. 


Løn og ansættelsesvilkår 
Stillingen er på 37 timer, og vi ønsker den besat pr. 1. februar 2024. 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for individuelt kvalifikationstillæg efter erfaring og kompetencer. 

Der er flextid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale.


Søg stillingen 
Du skal indsende din ansøgning senest den 6. december 2023. 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 11. og 13. december.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Tanja Bonde Rønne på mail: tanjr@holb.dk eller telefon 72 36 46 25.



Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946365

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet