BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Social Indsats og Udvikling i Holbæk Kommune arbejder vi for, at udsatte børn, unge og voksne har mest muligt ansvar for og medbestemmelse over eget liv. Som en stærk medspiller til borgerne og andre aktører på socialområdet har kommunen til opgave at skabe forudsætningerne for at udsatte børn, unge og voksne kan leve et meningsfuldt liv med udvikling, fællesskaber og udfoldelsesmuligheder.
Vi søger en dygtig, initiativrig og effektiv administrativ medarbejder med overblik og overskud til Staben i Social Indsats og Udvikling. Stillingen er på 37 timer om ugen, med opstart hurtigst muligt.
Om jobbet
Som administrativ medarbejder i Staben bliver du en central del i understøttelsen af indsatserne på socialområdet i Holbæk Kommune. Vi betjener det politiske niveau med sagsfremstilling, såvel som chefer og ledere med program- og projektledelse, procesunderstøttelse, implementering og deltagelse i netværk- og samarbejdsrum på tværs af kerneområderne og med eksterne samarbejdspartnere. Samtidig varetager Staben en vigtig opgave i forhold til at understøtte hele organisationen og de mange forskellige arbejdsfællesskaber i Social Indsats og Udvikling.
Arbejdsopgaverne er mange og forskelligartede og kan blandt andet omfatte:
- Mødeplanlægger (alt fra mødebooking til udarbejdelse af dagsordener og referater)
- Indkøb i indkøbssystemet RAKAT
- Administration af kontrakter og udbetaling af midler til lokale foreninger
- Onboarding af nye medarbejdere
- Opdatering af oversigt over arbejdsmiljøorganisering på tværs af SIOU
- Aktindsigtsnetværket (bistår juristen ved tværgående aktindsigter)
- IT governance struktur i SIOU (oversigt over systemansvarlige, superbrugere mm.)
- GDPR-tovholder i SIOU
- Vedligehold af organisationsdiagram og deltagelse i Taskforce vedr. organisationsændringer
- Kontaktperson i forhold til diverse it-dokumentationssystemer (primært NEXUS)
- Opdatering af vores læringsportal og intranet
- Vedligehold af filarkiv samt dokument og sagshåndtering
- Bestilling af IT og systemer til nyansatte
- Samt en løbende udvikling i din opgaveportefølje
Du skal have kompetencer og erfaring til at løse ovenstående opgaver. Måske har du allerede erfaring fra arbejdet i en kommune og måske har du kendskab til socialområdet. Vi arbejder i en politisk styret organisation, der er præget af dynamiske forandringer. Det stiller krav til omstillingsparathed hos os alle.
Vi tilbyder en spændende stilling med stor selvstændighed og rig mulighed for at udvikle både nuværende og nye kompetencer. Vi sørger for en god introduktion til opgaverne i samarbejde med de øvrige administrative medarbejdere og konsulenter.
Vi har en hverdag præget af højt tempo, hvor der ofte er mange bolde i luften, som vi skal gribe hver for sig og sammen. Derfor søger vi en ny kollega, der ser fællesskabet som en værdi og vægter samarbejde i fællesskabet højt. Vores kommende kollega skal derfor både kunne se sig selv som en del af et team, hvor vi hjælper hinanden, og samtidig kunne løse opgaver selvstændigt.
Som administrativ medarbejder har du dine egne ansvarsområder, men vi hjælper også hinanden på tværs af ansvarsområderne. Derfor vil du også skulle opbygge kendskab til kollegaers arbejdsområder, hvor du i perioder vil skulle bidrage med sparring og aflastning.
Der er flextid og mulighed for hjemmearbejde når opgaver og arbejdskontekst egner sig til det.
Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår
Vi opfordrer ansøgere til at kontakte konstitueret leder af Staben i SIOU Christian Oxbøll på telefon 72366321 for at høre mere om stillingen.
Der er ansøgningsfrist den 25. september 2024 og der holdes samtaler allerede om fredag den 27. september.
Stillingen er til besættelse den 1. november 2024 eller snarest muligt og er på 37 timer ugentligt med løn efter gældende overenskomst. Der indhentes referencer inden ansættelse.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Jernbanevej, 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6113248