Bliv kørselskoordinator i Holbæk Kommune og optimer borgerservicen gennem effektiv transportplanlægning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holbæk Kommune har vedtaget et effektiviseringsforslag vedr. befordring, og opretter i den forbindelse en ny stilling som kørselskoordinator. Vores nye kollega skal arbejde med den visiterede kørsel af borgere, og i den sammenhæng finde potentialer for samkørsel og koordineret kørsel m.v. på tværs af kommunens forskellige visiteringsordninger. Du skal være drivkraften i implementeringen af effektiviseringerne på tværs af kommunen, og du vil derfor få et tæt samarbejde til vores ældreområde, skoleområde og det sociale område

Du vil forventeligt også få et tæt samarbejde til vores økonomifunktion, som har været projektleder på effektiviseringsprojektet.

Lyder det som en spændende udfordring at være med til at starte op, så er denne stilling måske noget for dig?

Stillingen oprettes i vores Mobilitetsafdeling, og der er en forventning om et tæt samarbejde og gode synergier til den offentlige, kollektive trafik. 

Du skal derfor være indstillet på et tæt, tværgående samarbejde og du skal have lyst til at stå i spidsen for dels at udvikle den nye stilling og dels at udfordre kollegaerne tilstrækkeligt til, at de forventede potentialer kan indfries.

Din nye afdeling og dine kolleger
Stillingen som kørselskoordinator er forankret i det tekniske område, Vækst og bæredygtighed, i afdelingen Mobilitet, som er en afdeling med 23 erfarne og dygtige medarbejdere. Vi er repræsenteret bredt på faglighed, køn, alder og erfaring og vi brænder for at hjælpe borgere og trafikanter, hvilket vi gør ved at være nysgerrige, at inddrage dem og bringe vores faglighed i spil.
Holbæk Kommunes administration sidder i storrumskontorer ved Holbæk Havn, og vi har en fleksibel fremmødekultur, hvor der også er plads til hjemmearbejde. 

Dine arbejdsopgaver

  • Etablering af koordinatorfunktion og tværgående netværk i organisationen, herunder fastlæggelse af roller, ansvar og interne arbejdsgange
  • Overblik over de visiterede kørselsordninger, som Holbæk Kommune er forpligtet til at tilbyde.
  • Strategisk og tværgående arbejde i forhold til at finde potentialer for en mere effektiv kørsel af kommunens borgere.
  • Nytænkning i forhold til dialog med kørselsudbydere, for derved at kunne bidrage til kommende kørselsudbud.


Vi lægger bl.a. vægt på, at du:

  • har erfaring med implementering af forandringsprocesser/projektimplementering
  • er proaktiv og god til at motivere til at gå nye veje
  • formår at tænke strategisk i forhold til det tværgående arbejde og har økonomisk flair f.eks. i forbindelse med effektiviseringsforslagene
  • har erfaring med kontraktstyring og samarbejde med leverandører
  • har gode kommunikations- og formidlingskompetencer i skrift såvel som i tale – og interesse i den gode dialog
  • evner at strukturere og dokumentere


Det vil være en fordel, hvis du har relevant viden og/eller erfaring fra en lignende stilling. Hos os vil du få et spændende og udfordrende job med gode sparringsmuligheder både med leder og kollegaer. 
Der er mulighed for personlig udvikling og kurser.

Vil du være vores nye kørselskoordinator?
Send din ansøgning til os senest den 31. oktober 2024. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler medio uge 45 og evt. også i uge 46.

Stillingen er en fuldtidsstilling med forventet ansættelse pr. 1. januar 2025. 
Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Lene Krull, afdelingsleder for Mobilitet, på 72 36 12 92 eller Heidi Feldborg Bennett på 72 36 12 39. 


Du kan læse effektiviseringsforslaget i den vedhæftede fil.


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde, 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6130196

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet