Bliv lønkonsulent hos Gran Recovery and Health i et engageret HR-team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du ekspert i løn fra A til Z, og har du sans for detaljen og motiveres af at sikre præcise og effektive lønprocesser? Så er du måske den lønkonsulent, vi søger til denne nyoprettede stilling i vores HR-team!

Du løfter aldrig alene

Som lønkonsulent hos Gran Recovery and Health bliver du en central del af et velfungerende og engageret team på fem, hvor vi sammen sikrer professionel håndtering af løn og HR. Dine primære opgaver vil være lønkørsler, lønstruktur og overenskomster, men du vil også spille en vigtig rolle i at supportere dine kolleger og afdelingsledere med spørgsmål om løn og relaterede områder.

”Vi er specialiseret indenfor forskellige fagligheder, og er et meget alsidigt hold. Vi er gode til at rumme hinanden, sætte hinanden i spil og bruge hinandens erfaringer og ekspertiser til at blive bedre – og så har vi det generelt bare rigtig godt sammen!”

Siger HR- og arbejdsmiljøpartner Ida Heiberg, din nye kollega

Vores dagligdag er funderet i vores administration i Holbæk, hvor vi sidder i lækre, moderne og lyse lokaler med udsigt over havnen. Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø med plads til smil og humor. 

Spil en nøglerolle i hverdagen

Lønadministration bliver omdrejningspunktet for din hverdag, hvor du samarbejder tæt med dine kolleger. Du får en nøglerolle særligt i forbindelse med vores månedlige lønkørsler, så du kender alt til…

  • Beregning af løn og afstemning
  • Oprettelse og vedligehold i løn og vagtplanssystemer (vi anvender Lessor Løn og Lessor Workforce)
  • Besvarelse af spørgsmål omkring løn, pension, ferie og barsel
  • At arbejde ubesværet med data i Excel
  • God service

Vi forestiller os, at du er uddannet inden for løn og/eller regnskab, har erfaring med lønkørsel fra start til slut og arbejder proaktivt og struktureret. 

Vær med til at understøtte en bedre psykiatri

Du bliver en del af koncernadministrationen i Gran Recovery and Health, hvor vi hver dag servicerer vores fire selskaber med støtte og udvikling.

Vi støtter op om vores botilbud, psykiatriske hospital, beskæftigelsestilbud og håndværkervirksomhed, så vores kolleger kan koncentrere sig om det allervigtigste: at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med psykiske lidelser. 

Læs mere om vores arbejdsplads, og mød dine kollegaer her.

Er du vores nye kollega?

Så send dit CV og din ansøgning via linket nedenfor – gerne snarest muligt, da vi allerede står og mangler dig i teamet. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i HR på telefon 88772682 eller på mail personale@iskilden.dk.

Vi anvender elektronisk rekruttering, og modtager derfor ikke ansøgninger via mail eller fysisk post. Du finder ansøgningslinket i bunden af opslaget.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IS Kilden ApS, Blindestræde 1, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131013

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet