Erfaren medarbejder søges til spændende vejmyndighedsopgaver i Holbæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores kommune er i vækst, og snart skal der rulles fjernvarme ud i hele Holbæk By. Derfor har vi brug for en ny kollega, der har erfaring med gravetilladelser og vejtilsyn. 

Holbæk Kommune er i en spændende udvikling, hvor befolkningstal og trafik er i vækst. Derudover skal vi de kommende mange år i gang med en kæmpe opgave med at etablere fjernvarme i hele byen – det vil udfordre os på mange måder, men er samtidig også en spændende opgave. Vi skal i samarbejde med FORS og entreprenørerne forsøge at skabe den bedst mulige løsning for borgerne, og heldigvis er vi et stærkt team, der støtter hinanden i opgaveløsningen.” udtaler Brian Nørgaard Christensen, Skov- og landskabsingeniør og kollega i Mobilitetsafdelingen.

Vi søger en kollega, der både kan mestre det daglige arbejde med it-systemerne, og samtidig elsker at komme ud på vejene og føre tilsyn samt være i dialog med de entreprenører, der arbejder på vores veje. 
Du må også gerne kunne bidrage bredere til kommunens vejmyndighedsopgaver f.eks. råden over vej eller med anden faglighed, som du besidder. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med dit team, hvor 2 af dine nærmeste kollegaer også arbejder med gravetilladelser.


Din nye afdeling og dine kollegaer
Mobilitetsafdelingen er en afdeling med 23 erfarne og dygtige medarbejdere. Afdelingen er organiseret i en teamstruktur med i alt 5 teams, hvor det tværgående samarbejde bliver prioriteret højt. 
Vi er repræsenteret bredt på faglighed, køn, alder og erfaring. Vi brænder for at hjælpe borgere og trafikanter, hvilket vi gør ved at være nysgerrige, inddrage dem og bringe vores faglighed i spil. 

Mobilitetsafdelingen sidder i storrumskontor ved Holbæk Havn, hvor vi supplerer hinanden i opgaveløsningen, og støtter hinanden såvel fagligt som personligt, og vi vægter åbenhed, humor og udvikling højt. Kontoret summer af spændende projekter og snak hen over bordene for at finde de bedst mulige løsninger på opgaverne. 
Vi har en fleksibel fremmødekultur, hvor der også er plads til hjemmearbejde.


Dine arbejdsopgaver

  • Sagsbehandling af gravetilladelser i vejman.dk; herunder dialog med ansøgere især ved større og mere komplicerede gravearbejder.
  • Tilsyn i marken - både i forbindelse med igangværende arbejder, ved færdigmeldinger og efter 2 år (garantieftersyn).
  • Mulighed for at bidrage til andre vejmyndighedsopgaver afhængig af din erfaring mv.


Vi lægger bl.a. vægt på, at du:

  • har relevant baggrund og/eller erfaring med vejområdet.
  • har gode kommunikationsevner - både når det går godt, og når der skal strammes op i forhold til udførslen af gravearbejder på vejene i kommunen. 
  • har forståelse for, at vores borgere/trafikanter skal være i centrum, da vi er til for dem. 
  • på den ene side har stærke samarbejdsevner og teamspirit, og på den anden side også kan arbejde selvstændigt og træffe selvstændige beslutninger.
  • kan tænke i helheder, men også har blik for detaljen, og kan balancere de forskellige parter, der er i spil ift. en god og smidig proces, når der graves og arbejdes på og ved vejene. 
  • har gode formidlingskompetencer skriftligt såvel som mundtligt.

Du skal have kurset Vejen som arbejdsplads (trin II) eller være interesseret i at få det umiddelbart efter du starter.

Hos os vil du få et spændende og udfordrende job med gode sparringsmuligheder både med leder og kollegaer. Der er mulighed for personlig udvikling og kurser. Du får en spændende og varieret hverdag, hvor der både er administrative opgaver på kontoret og ikke mindst mange ture på tilsyn i hele kommunen. Der vil være bil til rådighed, og du skal derfor have kørekort til bil (kategori B) 


Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er den 9. juni 2024 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler medio uge 24.


Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med forventet ansættelse pr. 1. august 2024. Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst.


Kontakt
For spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Lene Krull på 72 36 12 92.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052467

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet