Forhandlingskonsulenter til det specialiserede socialområde, Social indsats og udvikling i Holbæk kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vores nuværende forhandlingskonsulent desværre har fået et andet godt tilbud, og vi samtidig har besluttet at opnormere, søger vi nu 2 forhandlingskonsulenter.

1 fast stilling og 1 toårig projektstilling.

I Holbæk kommune har vi på det specialiserede område arbejdet intensivt med kontraktforhandlinger i ca. 1 år for at imødegå det stigende økonomiske pres på områdetog vi vil derfor øge vores ressourcer og opmærksomhed yderligere ved at opnormere.

 

Hos os får du mulighed for at indgå i et arbejdsfællesskab, der bl.a. har følgende fokus:

  • kvalificering og forhandling med samtlige eksterne leverandører på området, hvor foranstaltningen årlige pris overstiger 1 mio. eller sagen er særlig kompliceret og derfor kræver individuel forhandling
  • udarbejdelse af nye kontrakter medfokus på konkret beskrivelse af opgaven og opfølgning via de individuelle indsatsbeskrivelser, udfærdiget ved myndighedsafgørelsen.
  • gennemgang, kvalifikation og genforhandling af eksisterende kontrakter
  • dokumentation og evaluering ift. forandringen i understøttelsen af det socialt faglige arbejde, samt den økonomisk effekt heraf.
  • etablering af samarbejdskultur med de 2 myndighedsgrupper (børn og voksne), som sikrer opmærksomhed på høj kvalitet i fremtidige match og indgåelser af kontrakter med eksterne leverandører.
  • etablering og forankring af kultur og struktur for arbejdet med forhandlinger med eksterne leverandører og myndighedssagsbehandlerne.
  • på sigt skal samme proces gennemføres for vores egne tilbud.

 

Organisatorisk er kontraktforhandling placeret i Social Indsats og Udviklings Økonomistab, hvor der er tæt samarbejde med vores data- og analyse- og økonomikonsulenter. Derudover er der et tæt samarbejde med udbudsjurister fra den centrale indkøbsafdeling, vores myndighedsafdelinger på børne- og voksenområdet, andre afdelinger i kommunen, samt både private og kommunale leverandører.

I vores Økonomistab får du et spændende job med gode muligheder for at udvikle arbejdet med forhandling og udarbejdelse af kontrakter på det specialiserede socialområde. Vi tilbyder mulighed for faglig og personlig udvikling – og stor indflydelse på egen opgaveløsning.

Vi har ambitioner og et højt fagligt niveau, hvor vi komplementerer hinanden med specialviden. Vi prioriterer derfor rum til gensidig sparring og vidensdeling.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Forestå forhandlingen og udfærdige kontrakter med vores leverandører
  • Afdække Holbæk kommunes mandat ift. de enkelte leverandører (mængde, foranstaltninger og pris). 
  • Udvælge leverandører i prioriteret rækkefølge ud fra en strategisk beslutning
  • Opsamle faglige erfaringer fra myndighed med de specifikke leverandører
  • Sikre anvendelsen af KL´s standardkontrakter
  • I samarbejde med Indkøbsafdelingen sikre udbud på relevante fagområder

 

Vi forventer derfor af dig, at du:

  • Har viden om og erfaring med forhandling og udarbejdelse af kontrakter på det sociale område
  • Har stærke økonomiske, analytiske og kommunikative kompetencer – mundtligt såvel som skriftligt
  • Du har et godt kendskab til det specialiserede socialområde herunder til takster og lovgivning på området.
  • Du er i besiddelse af gode forhandlingskompetencer og et stort overblik.
  • Har forståelse for afdelingens politiske og organisatoriske rammer 
  • Har samarbejde og høj kvalitet som en vigtig del af dit værdisæt
  • Arbejder systematisk og effektivt og er drevet af at levere resultater sammen med andre
  • Kan arbejde selvstændigt og prioritere dine arbejdsopgaver, men samtidig indgå i samarbejdsrelationer og dele din viden

 

Vi tilbyder:

  • et spændende job med høj grad af eget ansvar med både foruddefinerede opgaver, variation og udfordringer
  • gode muligheder for at være med til at udvikle arbejdet med forhandling og udarbejdelse af kontrakter på det specialiserede socialområde.
  • dygtige og erfarne kollegaer, 
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • en hverdag med stor variation i opgaverne
  • stor indflydelse på og ansvar for egen opgaveløsning
  • en engageret ledergruppe som bakker op om forhandling på det specialiseret område.
  • et godt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer af begge køn
  • mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejde, når opgaven tillader det.

 

Løn- og ansættelsesforhold:

Løn- og ansættelse sker i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. 

Yderligere oplysninger:

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at kontakte leder af Økonomistaben Christina Bruun Guldberg tlf. 72 36 53 19.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningen skal være Holbæk Kommune i hænde senest den 14. december 2023

Ansættelsessamtaler og 2. samtaler vil finde sted imellem den 18. – 20. december 2023.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Jernbanevej, 6, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950563

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet