BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Holbæk Kommunes beskyttede beskæftigelsestilbud Jobbasen søger pr. 1. november 2024 eller snarest muligt en ny fuldtids-medarbejder med håndværksmæssig baggrund.
Jobbasen er en afdeling hørende under Voksen Handicap i Holbæk kommunes Sociale Indsats og Udvikling.
Jobbasen er et tilbud efter SEL §103, beskyttet beskæftigelse, for borgere med nedsat funktionsniveau. Funktionsnedsættelsen kan skyldes udviklingshæmning, psykiatriske problemstillinger, hjerneskade, sociale problemstillinger, m.m.
Du bliver ansat på Jobbasen og kommer til at samarbejde med 18 kolleger. Dine kolleger er bredt funderet med vidt forskellig faglig baggrund. Jobbasen består af forskellige afdelinger, der hver især tilbyder et målrettet beskæftigelsestilbud til medarbejdere med hvert deres funktionsniveau. Dine primære arbejdsopgaver vil være i afdeling produktions-værkstedet. Her vil du indgå i et tæt samarbejde med en fast kollega, men vi har samtidig en stor grad af fleksibilitet på Jobbasen.
Dine arbejdsopgaver vil være:
- Vejledning og praktisk støtte til borgerne, vi dagligt omtaler som medarbejdere
- Planlægning, instruktion, opfølgning og kontrol af de arbejdsopgaver medarbejderne deltager i
- Deltagelse i alle de praktiske opgaver, der får afdelingerne til at fungere
- Kontakt til leverandører/virksomheder
- Samarbejder med medarbejderens hjemmevejledere
- Dokumentation i forhold til borgernes indsatsmål
Vi arbejder i vores metodepraksis med at udvikle borgernes personlige og faglige kompetencer, så de på den måde kan komme så tæt på det ordinære arbejdsmarked som muligt.
Vi tilbyder:
- Et spændende og afvekslende job med engagerede kolleger
- En arbejdsplads i stadig udvikling
- Stort ansvar, kompetence og medindflydelse
- En arbejdsplads hvor vi prioriterer arbejdsglæde og den daglige trivsel højt
- Et godt arbejdsmiljø med højt ambitionsniveau
Vi forventer at du:
- Har interesse for - og gerne kendskab til - borgergruppen
- Har en håndværksmæssig baggrund
- Er psykisk og fysisk robusthed
- Er rummelig, omsorgsfuld og grænsesættende
- Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Er ansvarlig, initiativrig og kan arbejde både selvstændigt og i teams
- Kan processtyre nye produktionsopgaver og komme i mål med dem
- Kan styre udviklingsprocesser for den enkelte borger
- Er udviklingsorienteret, fleksibel og omstillingsparat
- Har basiskendskab til IT
- Kørekort en fordel
Yderligere oplysninger vedr. stillingen
Driftskoordinator Jimmy E. Jensen kan kontaktes telefonisk på tlf. 72 36 39 31 i uge 35 – 36 & 37.
Løn og ansættelsesforhold
Arbejdstid: Hverdage kl. 0745-1545, der skal forventes en arbejdsdag planlagt enten lørdag eller søndag hver 4. uge.
Løn– og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt Ny løn.
Der skal fremvises tilfredsstillende privat straffeattest.
Ansøgningsfrist
Du sender din ansøgning ved at benytte knappen "send ansøgning" med oplysninger om uddannelse, tidligere beskæftigelse og anbefalinger.
Ansøgningsfristen er den 20. september 2024.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 24. september 2024.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Mellemvang, 7, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6093795