BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til et spændende og meningsfyldt job med stor variation? Er du samtidig en handlekraftig driftsleder med teknisk snilde? Så er det måske dig vi søger!
Om jobbet:
Hjælpemiddeldepotet er beliggende på L. C. Worsøesvej 6 i Holbæk og er den del af Hjælpemiddelafdelingen, der er beliggende Ved Faurgården 7. Afdelingen består i alt af ca. 37 dygtige medarbejdere med forskellige faglige baggrunde, hvor du vil blive direkte leder for 18 medarbejdere inkl. it-teknisk service, der servicerer hjemmeplejen med it og velfærdsteknologiske løsninger. Du refererer til lederen af Hjælpemiddelafdelingen.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder vil du løbende udvikle i samarbejde med din afdelingsleder, dog vil arbejdsopgaverne være en blanding af teamledelsesopgaver og opgaver i driften sammen med medarbejderne på hjælpemiddeldepotet, dine kollegaer blandt plejepersonalet og de sagsbehandlende terapeuter. Terapeuterne vurderer borgernes behov for hjælpemidler og boligændringer, og depotet står for alt omkring lagerdrift, servicering, reparation, kørsel af hjælpemidler samt håndværksmæssige opgaver i forbindelse med boligændringer.
Som teamleder skal du være lydhør over for forskellige perspektiver i den fælles opgaveløsning og have fokus på sammenhængskraften og medarbejdernes evne til at tænke tværgående og flerfagligt i opgaveløsningen. Du har ansvaret for den daglige personaleledelse og driftsstyring, herunder fx afholdelse af MUS-samtaler, organisering af ferieplanlægning, håndtering af sygefravær mv. Du får ligeledes medansvar for den faglige, administrative og økonomiske opgaveløsning i Hjælpemiddelafdelingen.
Om dig:
Vi ønsker os en teamleder som
- er teknisk dygtig, gerne med håndværksmæssig uddannelse og gerne erfaring med ledelse. Hvis du ikke har en lederuddannelse, skal du have lyst til at tage en på sigt
- er imødekommende, ordentlig og motiverende i sin daglige ledelse
- har stærke mundtlige og skriftlige kommunikative evner
- bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde i tæt dialog med teamet, bl.a. ved at have en positiv indstilling og være en holdspiller.
- har faglig indsigt og kan agere sparringspartner for medarbejderne i dagligdagen
- kan bevare overblikket i en travl og omskiftelig hverdag
Om os:
Hjælpemiddelafdelingen har veluddannede og meget engagerede medarbejdere, hvor høj faglighed og kvalitet i kerneopgaven er i fokus. Organisationskulturen er kendetegnet ved stor inddragelse af medarbejdere, der både kan og vil tænke i helheder, tage ansvar og derved sikre, at vi hver dag giver borgerne den bedste betjening i Holbæk Kommune.
Vi sætter arbejdsmiljøet højt og vægter det gode samarbejde. Vores faglighed og opgaver ser vi som en del af en større helhed, da borgernes behov ofte går på tværs af vores organisering. Organisationen er uformel med fokus på udvikling, som du kan være med til at præge. Du vil få gode dygtige kollegaer i en afdeling hvor samarbejde og hjælpsomhed er i højsædet med fælles ansvar for opgaveløsningen.
Løn og ansættelse:
Stillingen er med opstart den 1. november 2023 og er på 37 timer ugentligt. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efter kvalifikationer. Stillingen kræver, at du har kørekort og straffeattest skal fremvises.
Hvis du har spørgsmål:
Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Birk Jespersen på tlf. 72 36 61 13.
Du kan læse om os på https://holbaek.dk/borger/voksne-med-saerlige-behov/hjaelpemidler-voksne-med-saerlige-behov/
Ansøgning og ansøgningsfrist:
Vi lægger vægt på en begrundet og motiveret ansøgning i forhold til arbejdet som teamleder af hjælpemiddeldepotet. Der er ansøgningsfrist den 7. september 2023. 1. samtale afholdes den 14. september 2023 og 2. samtale den 21. september 2023. Der vil være tests mellem de to samtaler, og ansøgere bedes notere datoerne, idet der ikke kan forventes afvigelser herfra.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere.
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid.
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Ved Faurgården 7, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/teamleder-soges-til-hjaelpemiddeldepotet-i-holbaek/bnnb5v/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5895375