Holbæk Kommune: Virksomhedskonsulenter til Job og virksomhedsindsats søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ”stjerneangriber” til vores team - er du mester i at matche borgere med virksomheder, så er det nu du skal kridte skoene og løbe til tasterne.

Vi søger nemlig en nye kollega, som ønsker at være med til at sikre, at vi får endnu flere borgere i arbejde. Du er optimist og motiveret og kan være med til at optimere vores arbejde til nye højder. I skrivende stund er Holbæks beskæftigelsesindsats rangeret som nr. 6 ud af 98 kommuner… måske kan du være med til at bringe os i top-5.

Job og virksomhedsindsats er et område, der favner følgende afdelinger: Virksomhedsservice, Indsatsen for forsikrede ledige, ledighedsydelse, fleksjob, jobparate kontanthjælpsmodtagere og integrationsindsatsen. I Job og virksomhedsindsatsen er der 1 områdeleder, 2 afdelingsledere, 2 faglige konsulenter og 55 nye kolleger, som står klar til at tage godt imod dig og spille dig ind på holdet. 

Du skal kun søge jobbet, hvis du ser værdi i beskæftigelsessystemets muligheder og grundlæggende tror på, at den virksomhedsbaserede indsats virker. 

Så vil du med på en dynamisk jobcenterrejse, så har du chancen nu! 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Søge og finde dé jobåbninger, der matcher vores lediges kompetencer
  • Via konkrete CV’er kan finde det rette virksomhedsmatch 
  • Understøtte at de borgere, der ønsker brancheskift, får fodfæste indenfor nye brancher med gode jobchancer
  • Anvende digitale løsninger ubesværet i dit arbejde både med virksomheder og borgere
  • Skabe tryghed for borgerne i brugen af digitale værktøjer, der kan understøtte jobsøgningen 
  • Motivere borgerne til at løbe den ekstra mil, der måske skal til for at komme i job
  • Spille indenfor rammerne af en lovgivning, der er i konstant bevægelse og fortsat bevare øjet på bolden

Dig som medarbejder:

  • Er tillidsvækkende og optimistisk i din tilgang til borgere og virksomheder
  • God til at rammesætte og styre din hverdag 
  • Er selvmotiveret i dit arbejde 
  • Evner at se andres ressourcer og bringe dem i spil på motiverende vis
  • Kan kortlægge beskæftigelseslovens logik, så den er spiselig, tilgængelig og brugbar for borgere og virksomheder
  • En sand netværker, der kan se muligheder i det meste og fastholde de gode relationer 
  • Fokuseret på resultater og er målrettet i det daglige arbejde
  • Er en naturlig kommunikator og en god ”legekammerat”, når kerneopgaven skal løftes
  • Trives i en datadrevet organisation og er skarp på tasterne, når din egen indsats skal dokumenteres 
  • Er en loyal holdspiller med et smittende humør og et strejf af humor 
  • Har kørekort

Vi tilbyder:

  • Et godt kollegialt fællesskab, med dygtige og engagerede kolleger, der kender retningen og hjælper hinanden i det daglige
  • Et spændende og fagligt udfordrende job, med politisk bevågenhed
  • Løbende resultatmøder og gennemsigtighed 
  • En dynamisk hverdag med mange bolde i luften
  • Tillidsbaseret ledelse 
  • En organisation med muligheder for dem der vil og kan


Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingerne er på 37 timer og til besættelse 1. december 2023 eller før om muligt.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Du kan læse mere om Holbæk Kommune på vores hjemmeside https://holbaek.dk/


Ansøgningsfrist den 22. september 2023.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt:

Første samtale den 6. oktober 2023 og anden samtale den 13. oktober 2023. For dem der går videre til anden samtale vil der blive anvendt et profilværktøj. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Christel Højvang Kyed på tlf. 72 36 83 75.


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/virksomhedskonsulenter-til-job-og-virksomhedsindsats-soges/mtmg3i/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5901864

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet