BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle og vedligeholde den tekniske infrastruktur i en kommune?
Vil du være med at sikre en solid infrastruktur til at understøtte den digitale omstilling?
Brænder du for at arbejde med forskellige teknologier og samspillet mellem disse?
Kan du se dig selv i en hverdag, hvor to dage aldrig er ens?
Så er du oplagt til stillingen som IT-Drift Medarbejder i Holbæk Kommune.
Du vil indgå som en del af IT-Drift teamet i IT og Digitalisering, der hver dag udvikler og vedligeholder vores tekniske infrastruktur. Opgaverne kan ligge indenfor Sikkerhed, Microsoft Server, Active Directory, Office 365, WMWare, FortiNet, Cisco, Den Fælleskommunale Infrastruktur, Microsoft SQL, Certifikat infrastruktur eller andre teknologier i tæt samarbejde med kolleger og leverandører.
Hvem er du?
- Du brænder for IT og for at udvikle og vedligeholde en kompleks IT-infrastruktur.
- Du vil gerne udvide dine tekniske færdigheder og arbejde med nye teknologier
- Du er god til at afslutte opgaver
- Du er god til at fejlfinde på tværs af teknologier
- Du er positiv, åben og tålmodig
- Du trives med en uformel tone og sætter pris på det kollegiale sammenhold
- Du har erfaring fra lignende stillinger og har arbejdet med forskellige teknologier indenfor IT-drift
Hvem er vi?
Vi er et team bestående af 9 engagerede, hjælpsomme og erfarne medarbejdere som varetager den daglige drift af vores IT-infrastruktur.
IT-Drift er en del af IT & Digitalisering, om også omfatter IT-Support og Digitalisering. Der er ca. 30 medarbejdere i IT & Digitalisering.
Der er højt til loftet og vi vægter kollegial sparring og humor højt.
Hverdagen er præget af afvekslende udfordringer med masser af forskellige opgavetyper.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt driftskoordinator Mads Peter Siboni på mail madsi@holb.dk eller på telefon 72 36 35 46, alternativt afdelingsleder Troels Gade på mail troga@holb.dk eller på telefon 72 36 46 71.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 26 og 30.oktober 2023.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesdato 1. december 2023, eller efter aftale.
Ansøgningsfrist den 22. oktober 2023.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere.
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid.
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (1-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920975