BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
IT og Digitalisering er på udkig efter dig, som kan være tæt på kerneområdet og hvor det er naturligt for dig at tænke og samarbejde omkring digitalisering og teknologi. Er det dig? Så vil vi gerne være din kollega!
Om jobbet:
Som digitaliseringskonsulent i IT og Digitalisering i Holbæk kommune, så vil din hverdag være fyldt med mangeartede opgaver indenfor den digitale verden. Den ene dag kan du indsamle viden, den næste afdække de digitale muligheder og for på tredjedagen at byde ind med din viden mod en ny digital retning.
Holbæk kommune har i disse år sat ekstra fokus på temaet digitalisering og i en stor organisation er problemstillingerne komplekse og løsningerne kalder derfor på nytænkning, nysgerrighed og tværgående samarbejde.
Du skal have blik for hvordan digitalisering kan styrke vores opgaveløsning og udvikling, så vi sammen rykker os på den digitale modenhed. Du skal kunne holde fokus på at løse konkrete opgaver, samtidig med at du bidrager og deltager i det som løbende opstår.
Hvis du kan det, og du er frisk på nye udfordringer og samtidig har lyst til at indgå i et team og en arbejdsplads, hvor vi sætter hinanden og arbejdsmiljøet højt – så er det måske dig vi leder efter.
Fælles for mange af opgaverne er, at du skal kunne arbejde selvstændigt og være praktiker. For udover opgaven som digitaliseringskonsulent, vil du også blive tilknyttet et af vores seks kerneområder, som deres forretningskonsulent. En forretningskonsulent skal ses som et bindeled mellem kerneområdet og IT og Digitalisering.
Som medarbejder bliver du derfor en central aktør, når medarbejdere og ledere skal ”klædes digitalt på”, sådan så vi sammen kan opnå en mere digital kerneopgaveløsning til glæde for medarbejdere, borgere og virksomheder.
Vi tilbyder:
Vi er en dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet og effektivitet i arbejdet for at realisere direktionens ønske om anvendelse af mere digitalisering. Du får en spændende og varieret arbejdsdag i et tværfagligt miljø med en bred kontaktflade i organisationen. Det er en stilling, hvor du tilbydes ansvar og får stor mulighed for at vise, at du kan mestre opgaverne indenfor den digitale verden, projektarbejde og digitalt fokus i en kompleks organisation. Du bliver en del af digitaliseringsteamet på 10 medarbejdere, hvor hovedopgaverne er digital forandringsledelse, implementering af digitaliseringsprojekter, understøttelse af tværgående IT-løsninger, GDPR og isikkerhed, kompetence- og organisationsudvikling. Ud over digitaliseringsteamet består afdelingen af IT-support og IT-drift, så i alt bliver du en del af den afdeling på 30 medarbejdere. Vi har et godt socialt fællesskab på tværs af faglighed og arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø.
Din profil:
Du har erfaring med at arbejde med digitalisering, forandringsprocesser og måske endda udvikling af den digitale modenhed i en organisation. Du ser automatisering af arbejdsgange og anvendelse af teknologi som vigtig trædesten på den digitale vej. Det vil være en fordel, hvis du kender til offentlige IT-systemer, men vigtigere er det, at du er en god kommunikator, kan se sammenhænge og har en god digital forståelse. Du er god til deadlines og evner at jonglere med flere bolde på samme tid. Som person trives du med en hverdag som ikke er ens. Du er ambitiøs, fleksibel, serviceminded, og du løser dine opgaver med gåpåmod, energi og godt humør.
Yderligere oplysninger:
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Troels Gade på telefon 72 36 46 71.
Du kan læse mere om Holbæk Kommune på www.holbaek.dk
Ansøgningsfrist:
13. august 2023.
Samtaler:
Samtaler afholdes den 18. august og 24. august 2023.
Opstart:
1. oktober 2023.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere.
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid.
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/kan-du-samarbejde-med-digitalisering-i-centrum/0kwz02/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856467