BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har brug for en ny kollega, der har evnen til at få en travl hverdag til at hænge endnu bedre sammen. Du kommer til at stå for den daglige tilrettelæggelse af arbejdsopgaverne på hjælpemiddeldepotet i samarbejde med kollega. I har ansvaret for planlægning af kørsler, pluk af hjælpemidler fra lager, bestilling af hjælpemidler til lager mm.
En af dine kommende kollegaer fortæller: ”Det er dejligt at arbejde selvstændigt og have en god kontakt med chaufførerne. Rart altid at kunne spørge kollegaerne hvis der er noget, man er i tvivl om."
Depotet består af 15 medarbejdere, som arbejder tæt sammen med de sagsbehandlende terapeuter. Terapeuterne vurderer borgernes behov for hjælpemidler og boligændringer, og depotet står for alt omkring lagerdrift, servicering, reparation, rengøring og kørsel af hjælpemidler samt håndværksmæssige opgaver i forbindelse med boligændringer.
Hjælpemiddeldepotet er fysisk placeret på L.C. Worsøesvej 4-6, 4300 Holbæk.
Dine arbejdsopgaver vil primært være på selve depotet:
- Planlægning af kørsler, pluk af hjælpemidler fra lager og bestilling af hjælpemidler til lager hvor det er vigtigt, du har viden om vores indkøbsaftaler
- Besvarelse af telefonopkald og betjening af borgere, der skal hente deres hjælpemidler på depotet
- Koordinering af arbejdsopgaver i samarbejde med de øvrige medarbejdere
- Bidrage til orden og systematik på depotet
- Medvirke til udvikling, implementering og vedligeholdelse af arbejdsgangsbeskrivelser og procedure
- Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere
- Indgå i de øvrige opgaver på depotet efter behov. Det kan fx være kørsel og rengøring af hjælpemidler
Vi mangler en kollega i teamet som:
- Brænder for at medvirke til god borgerbetjening
- Er god til at planlægge, koordinere og prioritere arbejdsopgaver
- Er velformuleret mundtlig og skriftlig
- Gerne må have erfaring fra lignende job og være it kyndig på brugerniveau.
- Kan bidrage med overblik og sammenhæng i opgaveløsningen i hele Hjælpemiddelafdelingen
- Er fleksibel, struktureret og kan arbejde selvstændig
- Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde
Det får du hos os:
Hjælpemiddeldepotet er en arbejdsplads hvor vi vægter kvalitet i borgerbetjeningen højt. Du bliver en del af en afdeling, hvor der er en uformel, hyggelig og humoristisk omgangstone. Jobbet er spændende og meningsfyldt med stor grad af ansvar og kompetence, hvor der opmærksomhed på vigtigheden af et godt arbejdsmiljø. Du vil være omgivet af gode dygtige kollegaer og vil have indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse. Hjælpemiddeldepot gennemgår i disse år en udvikling, for at blive gearet, til de kommende års forventede stigning i aktivitetsniveauet.
Løn og ansættelse:
Du skal kunne starte hurtigst muligt eller senest 1. januar 2025. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efter kvalifikationer. Stillingen kræver, at du har gyldigt kørekort til bil kategori B.
Kom gerne og besøg os før du søger jobbet:
Vi tager gerne en uformel snak og viser dig rundt, inden du sender din ansøgning. Du er derfor meget velkommen til at kigge forbi tirsdag den 12. november mellem kl. 8-11.
Du er også velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Birk Jespersen på tlf. 72366113, hvis du har spørgsmål. Vores teamleder af Hjælpemiddeldepotet hedder Kennet Kristensen og er på barselsorlov til den 18. november 2024.
Du kan læse mere om Hjælpemiddelafdelingen på https://holbaek.dk/service-og-selvbetjening/voksne-med-saerlige-behov/hjaelpemidler
Ansøgningsfrist:
Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning og dit cv senest den 19. november 2024. Samtaler forventes afholdt den 26. november 2024.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Ved Faurgården 7, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6142539