BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Holbæk kommune vil vi være en stærk medspiller for borgeren kendt for høj faglig kvalitet. Det gør vi bl.a. ved at styrke fællesskabet om kerneopgaven og styrke det tværgående samarbejde, så der skabes merværdi for borgerne og sårbarhed ved mindre funktioner minimeres. Ligesom vi arbejder ud fra en helhedsorienteret og rehabiliterende tilgang, hvor samarbejdet med borgeren og inddragelse af borgerens ressourcer er i fokus.
Hjælpemiddelafdelingen har veluddannede og meget engagerede kollegaer, hvor høj faglighed og kvalitet i kerneopgaven er i fokus. Afdelingen består af ca. 40 kollegaer fordelt på to matrikler, der er placeret tæt på hinanden.
Du bliver en del af de sagsbehandlende terapeuter, der arbejder med sagsbehandling af tekniske hjælpemidler, boligændringer, støtte til køb af bil, proteser og servicehunde. Der er i alt 15 terapeuter, og den ledige stilling er på voksenområdet.
Dine arbejdsopgaver vil primært være:
- Sagsbehandling af ansøgninger til voksne om tekniske hjælpemidler, forbrugsgoder og mindre boligændringer efter serviceloven §§§ 112, 113 og 116
- Varetagelse af opgaver i ”vagten” hvor vi behandler alle akutte henvendelser fra borgere, pårørende og samarbejdspartnere
- Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere
Vi mangler en kollega i teamet som:
- Er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
- Har erfaring som sagsbehandlende terapeut
- Brænder for at medvirke til kvalitet i borgerbetjening og den gode borgeroplevelse
- Er struktureret og kan arbejde selvstændigt
- Er velformuleret mundtligt og skriftligt
- Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde
Det får du hos os:
Vi er en arbejdsplads, der sætter borgeren i centrum og tager udgangspunkt i borgerens behov. Vi har fokus på udvikling, et godt arbejdsmiljø hvor samarbejde og hjælpsomhed er i højsæde med fælles ansvar for opgaveløsningen. Bl.a. ved at vi har en positiv indstilling og er holdspillere, der helt naturligt tilsidesætter egne opgaver for at hjælpe kollegerne, når der er behov for det.
Der er mulighed for at arbejde hjemmefra når opgaverne tillader det
Løn og ansættelse:
Stillingen er med opstart den 1. marts 2024 og er på 32-35 timer ugentligt fordelt på 5 dage. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efter kvalifikationer. Stillingen kræver, at du har kørekort og tilfredsstillende straffeattest.
Hvis du har spørgsmål:
Du er meget velkommen til at kontakte TR Gitte Møller på tlf. 72 36 62 19 eller afdelingsleder Hanne Birk Jespersen på tlf. 72 36 61 13.
Du kan læse om Hjælpemiddelafdelingen på https://holbaek.dk/borger/voksne-med-saerlige-behov/hjaelpemidler-voksne-med-saerlige-behov/
Ansøgning og ansøgningsfrist:
Vi lægger vægt på en begrundet og motiveret ansøgning i forhold til arbejdet med hjælpemiddelformidling. Der er ansøgningsfrist den 21. januar 2024, og samtaler forventes afholdt den 25. januar 2024
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Ved Faurgården 7, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964536