BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du budget- og regnskabsforståelse og motiveres du af at give god service overfor beboere og samarbejdsrelationer?
Så er det dig, vi søger til at styre og have ansvaret for Holbæk Kommunes almene ældreboligers økonomi.
Som økonomimedarbejder vil du blive en del af et team på 4 medarbejdere, hvor dine kolleger primært arbejder med boliganvisning for almene boliger. Du vil derudover have tætte samarbejdsrelationer til kommunens øvrige økonomimedarbejdere samt teamlederen for driften af de almene ældreboliger.
Holbæk Kommune er i en proces med implementering af et nyt samlet administrationssystem for området. Du kommer til at have en aktiv rolle i forbindelse med implementering og opsætning af systemet, hvor din erfaring indenfor området kommer til at spille en stor og aktiv rolle.
Dine arbejdsopgaver omfatter herudover økonomisk rådgivning til dine samarbejdspartnere samt udarbejdelse af regnskaber og budgetter.
Du er omhyggelig, og ser kompleksitet og forskellighed som en positiv udfordring og ikke mindst får du mulighed for at sætte et præg på den fremtidige administration af det almene område.
Du har sans for detaljer, og sætter en ære i at sikre en god dialog og et godt samarbejde mellem vores beboere og samarbejdspartnere.
Vi søger en kollega, der har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation med fokus på at servicere afdelingsbestyrelser - i et tæt samarbejde med boliganvisningen, driften og økonomiafdelingen.
Vi mangler dig, der:
- har en relevant uddannelse inden for økonomi eller erfaring inden for området
- har en dybdegående forståelse for økonomistyring samt administrative processer
- har erfaring med anvendelse af et boligadministrationssystem
- har interesse for budget- og regnskabsmæssige sammenhænge
- har ansvaret for at overholde den til enhver tid gældende lovgivning samt fastsatte tidsfrister
- er initiativrig, struktureret og løsningsorienteret
- er god til at formulere dig og er hurtig til at danne dig et overblik
Stillingens opgaver spænder vidt, så uanset om du har flere års erfaring eller du er nyuddannet, vil der være rig mulighed for faglige udfordringer og udvikling.
Dine vigtigste opgaver er relateret til:
- Udarbejdelse af årsregnskaber og budgetter for almene ældreboligafdelinger
- Projektdeltagelse i forbindelse med implementering af nyt administrationssystem
- Sparringspartner med boliganvisningen, driften og økonomiafdelingen
Hos os får du:
- gode arbejdsforhold og fleksible rammer
- en ugentlig arbejdstid på 37 timer
- mulighed for hjemmearbejde
- et arbejdsmiljø præget af positivitet og kollegialitet
- fleksibilitet
- kantineordning og betalt frokostpause
Vil du være en del af vores team?
Send din ansøgning til os senest den 18. februar 2024.
Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 22. februar. Evt. 2. samtale afholdes mandag den 26. februar 2024.
Tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. april 2024.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte sekretariatsleder Maj Hafstrøm på tlf. 72 36 99 54.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982973