Økonomichef til Gran Recovery and Health

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du spille en nøglerolle, når vi optimerer og videreudvikler vores økonomistyring på koncernniveau?

Så bliv vores nye økonomichef. Det er en nyoprettet stilling, som du i høj grad er med til at præge.
 

”Du får et tæt samarbejde med koncerndirektionen og er med til at forme vores økonomifunktion ift. vores fremtidige vækst,” siger Mads Olsen, koncernvicedirektør.


Vær med til at understøtte en bedre psykiatri

Du bliver en del af en familieejet privatpsykiatrisk koncern med næsten 40 års erfaring og mere end 400 medarbejdere. Hver dag støtter vi mennesker med psykiske lidelser i at skabe en meningsfuld hverdag og et liv, der er mere end deres udfordringer. 

Gran Recovery and Health råder over 5 virksomheder, som hver især og i tæt samarbejde bidrager til en bedre psykiatri for vores beboere og patienter. 

Læs mere om vores arbejdsplads, og mød nogle af dine kommende kolleger her.

Tag vores økonomistyring til nye højder
Som vores nye økonomichef kommer du til at få det overordnede ansvar for vores økonomifunktion i koncernen herunder vores regnskabsteam og Business Controller. Du får derfor et tæt fagligt partnerskab med regnskabschefen i det daglige.

Din hovedopgave bliver at optimere og forbedre vores økonomistyringssystemer – og dermed sørge for, at vi får hurtige, transparente og præcise styringsværktøjer. 

I en hands-on hverdag kommer du derfor til at:

  • fungere som sparringspartner for direktionen på alle økonomirelaterede spørgsmål
  • servicere ledelsen i alle koncernens enheder med relevante rapporteringer og analyser, herunder også rapporteringer til tilsynsmyndigheder og ESG-rapportering
  • have det overordnede ansvar for business controlling og likviditetsstyring
  • stå for videreudvikling af budgettering og forecast
  • koordinere og optimere samarbejdet med selskabets revisor i samarbejde med regnskabschefen
  • komme med forbedringsforslag og idéer, der støtter vores fremtidige vækst og rentabilitet.


Du får desuden stor frihed til at planlægge din egen hverdag – med mulighed for hjemmearbejde én dag om ugen. 

Økonomitalent med fokus på det strategiske og personaleledelse
Vi forstiller os, at du har erfaring med økonomistyring, regnskab, budgetlægning og analyser fra en lignende stilling og/eller har en revisionsmæssig baggrund. Har du desuden erfaring med personaleledelse er det en fordel, men ikke et krav. 

Derudover har du:

  • en uddannelse som cand.merc. i økonomistyring, cand.merc.aud., HD i økonomi eller tilsvarende
  • stærke analytiske evner, der gør dig til en værdifuld sparringspartner for ledelsen
  • interesse og erfaringer med de digitale værktøjer i en moderne økonomifunktion.

 

Da en del af de selskaber vi understøtter, er underlagt forvaltningsrevision, vil kendskab hertil være en fordel.

Er du klar til at gøre en forskel sammen med os?
Så send dit CV og din ansøgning allerede i dag via ”Ansøg”-knappen nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i HR- og rekrutteringskonsulent Anna Azaña Schnedler-Meyer på telefon +45 3136 8442 eller mail: aasm@grh.dk

Vi anvender elektronisk rekruttering, og modtager derfor ikke ansøgninger via mail eller fysisk post. 


Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IS Kilden ApS, Blindestræde 1, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006645

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet