Økonomimedarbejder til Koncernadministrationen i Gran Recovery and Health

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af vores dedikerede regnskabsteam og være med til at sørge for, at alle tal går op?

Så er du måske vores kommende kollega i regnskabsafdelingen. Sammen håndterer vi hele koncernens regnskaber, med hver vores individuelle ansvar for ét eller flere af koncernens selskaber.
 

”Du får en alsidig hverdag, hvor du kommer til at bidrage med alle typer opgaver forbundet med bogholderi, og vi står klar til at byde dig velkommen”
- siger Bodil Valter Larsen, din nye regnskabschef. 

 

Vær med til at understøtte en bedre psykiatri
I koncernadministrationen i Holbæk sidder regnskabsteamet klar til at møde dig. Her sidder vi fast 6 kolleger ud af et team på i alt 8.

Vi servicerer vores fire selskaber med alt indenfor bogholderi, så kollegerne på vores botilbud, psykiatriske hospital, beskæftigelsestilbud og i vores håndværkervirksomhed kan koncentrere sig om det allervigtigste: at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med psykiske lidelser. 

Læs mere om vores arbejdsplads, og mød dine kollegaer her.

Spil en nøglerolle, når vi optimerer arbejdsgangene omkring økonomistyring
Du får ansvaret for regnskabet for ét eller flere selskaber. Derudover vil du få ansvaret for opbygningen af nye procedurer ved månedslukninger og afstemning. Økonomistyring er sat højt på dagsordenen og du vil skulle være med til at sætte det i værk. 

Du trives med ansvar og selvstændigt arbejde - som en del af et team, hvor der altid er mulighed for sparring. Og fordi vi er en koncern, er du bevidst om at dit arbejde har mange berøringsflader, herunder det interne ”kunde- og leverandørforhold”.

Du kommer til at bruge din tid på:

  • Daglig bogføring – både kreditor, debitor og finans
  • Fakturering
  • Anlægskartotek
  • Momsafregning
  • Lønsumsafgift
  • Klargøring til revisor
  • Udvikling og implementering af nye procedurer
  • Bidrage med optimering af vores økonomistyring

Stillingen er en fastansættelse, hvor du typisk vil arbejde i tidsrummet mandag-fredag kl. 8-16. Men du har stor frihed til at planlægge din egen hverdag med fleksibilitet og flekstid, og der vil også være mulighed for hjemmearbejde én dag om ugen.

Excel-kunstner med erfaring indenfor bogholderi
Du anser dig selv som initiativrig og løsningsorienteret, og kan slet ikke holde dig tilbage når du ser en proces der kan optimeres. Derudover er du serviceminded og forstår at være en del af et team, hvor vi hjælper hinanden ved ferier og spidsbelastninger. 

Derudover håber vi, at du har:

  • Relevant uddannelse og erfaring indenfor økonomi, regnskab og bogholderi.
  • Erfaren bruger af Excel
  • Erfaring med Business Central og Digiflow er en fordel, men ikke et krav

En del af de selskaber vi understøtter, er underlagt forvaltningsrevision. Kendskab hertil vil derfor være en fordel. Det vil desuden være en fordel hvis du har kørekort, når du skal ud til ”kunderne”.

Er du klar til at gøre en forskel sammen med os?
Så send dit CV og din ansøgning allerede i dag via ”Ansøg”-knappen nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i Regnskabschef Bodil Valter Larsen på telefon 81885073 eller på mail bola@grh.dk.

Vi anvender elektronisk rekruttering, og modtager derfor ikke ansøgninger via mail eller fysisk post. 


Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IS Kilden ApS, Blindestræde 1, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987365

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet