Sagsbehandlende terapeut til Hjælpemiddelafdelingen i Holbæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har brug for en sagsbehandlende terapeut med viden og/eller interesse for sagsbehandling af større boligændringer – er det dig?

I Holbæk kommune arbejder vi ud fra en helhedsorienteret og rehabiliterende tilgang, hvor samarbejdet med borgeren og inddragelse af borgerens ressourcer er i fokus. Vores faglighed og opgaver ser vi som en del af en større helhed, da borgernes behov ofte går på tværs af vores organisering. 

Hjælpemiddelafdelingen har veluddannede og meget engagerede medarbejdere, hvor høj faglighed og kvalitet i kerneopgaven er i fokus. Organisationskulturen er kendetegnet ved stor inddragelse af medarbejdere, der både kan og vil tænke i helheder, tage ansvar og derved sikre, at vi hver dag giver borgerne den bedste betjening i Holbæk Kommune. Afdelingen består af ca. 35 medarbejdere fordelt på to matrikler, der er placeret tæt på hinanden. 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Sagsbehandling af ansøgninger om tekniske hjælpemidler, forbrugsgoder og mindre boligændringer efter serviceloven §§§ 112, 113 og 116 
  • Sagsbehandling af større boligændringer efter serviceloven § 116
  • Varetagelse af opgaver i "vagten" hvor vi behandler alle akutte henvendelser fra borgere, pårørende og samarbejdspartnere
  • Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere

Vi ønsker os en kollega som:

  • Er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
  • Har erfaring som sagsbehandlende terapeut, meget gerne med viden om større boligændringer
  • Brænder for at medvirke til kvalitet i borgerbetjening og den gode borgeroplevelse
  • Er struktureret og kan arbejde selvstændigt
  • Er velformuleret mundtligt og skriftligt
  • Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde, bl.a. ved at have en positiv indstilling og være en holdspiller, der helt naturligt tilsidesætter egne opgaver for at hjælpe kollegerne, når der er behov for det.

Vi glæder os til at få en ny kollega og kan tilbyde:

  • En arbejdsplads, der sætter borgeren i centrum
  • En uformel organisation med fokus på udvikling, som du kan være med til at præge
  • Et spændende og meningsfyldt job med stor grad af ansvar og kompetence, hvor der er opmærksomhed på vigtigheden af et godt arbejdsmiljø
  • Gode dygtige kollegaer i et team hvor samarbejde og hjælpsomhed er i højsædet - med fælles ansvar for opgaveløsningen
  • Mulighed for at arbejde hjemmefra når opgaverne tillader det

 

Løn og ansættelse:

Stillingen er med opstart den 1. oktober 2023 og er på 32-35 timer ugentligt fordelt på 5 dage. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efter kvalifikationer. Stillingen kræver, at du har kørekort og tilfredsstillende straffeattest.

Hvis du har spørgsmål:

Du er meget velkommen til at kontakte TR Gitte Møller på tlf. 72 36 62 19 eller afdelingsleder Hanne Birk Jespersen på tlf. 72 36 61 13 - dog ikke i uge 29, 30 og 31. I uge 29 og 30 kan du i stedet kontakte sagsbehandlende terapeut Mette Gleerup Schytte på tlf. 72 36 62 28 og i uge 31 sagsbehandlende terapeut Christine Schou på tlf. 72 36 55 69.

Du kan læse om Hjælpemiddelafdelingen på https://holbaek.dk/borger/voksne-med-saerlige-behov/hjaelpemidler-voksne-med-saerlige-behov/

 

Ansøgning og ansøgningsfrist:

Vi lægger vægt på en begrundet og motiveret ansøgning i forhold til arbejdet med hjælpemiddelformidling. Der er ansøgningsfrist den 15. august 2023, og samtaler forventes afholdt den 22. august 2023.


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5832c2e2)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

AHLI-Hjælpemidler, Ved Faurgården, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=5832c2e2&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860699

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet