BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse for forebyggelse på det sociale område, og stærke administrative og relationelle kompetencer, så er det dig vi mangler!
Vi søger 2 administrative kolleger i vores team pr. 1. oktober 2024 eller snarest derefter.
Vi har fået flere opgaver og opnormerer derfor vores administrative team.
Du bliver en del af et velfungerende administrativt team på i alt 8 kolleger. Det administrative team har en nøglerolle i understøttelsen af hele kerneområdet og løfter mange og alsidige opgaver som både indebærer daglig telefonisk borgerkontakt og en bred vifte af administrative faste og ad hoc-opgaver.
Vores arbejdsopgaver er f.eks.:
- Telefonisk betjening og indledende rådgivning til borgere
- Journalisering, oprettelse af sager og underretninger på børneområdet samt registrering af fødsler
- Superbruger- og administratorfunktioner på forskellige systemer
- Vedligeholdelse af vores hjemmeside, oprettelse og justering af blanketter, håndtering af stillingsopslag og klager
- Understøttelse af kolleger, ledere og udvalg på hele socialområdet
Vi tilbyder:
- Et stærkt fagligt fællesskab med dygtige kolleger, der brænder for at skabe gode rammer for borgerne
- Varierede og spændende opgaver, som giver dig bred indsigt i socialområdet
- En fleksibel hverdag med ansvar og selvstændighed i opgaveløsningen
- En arbejdsplads med tværfagligt samarbejde, hvor fokus er på løsninger og muligheder
Vi forventer, at du:
- Kan levere en imødekommende og tålmodig telefonisk vejledning til kommunens borgere, også dem som er særligt sårbare og dem som udviser frustreret adfærd i kontakten til dig
- Er positiv og løsningsfokuseret
- Er positiv, løsningsorienteret og struktureret
- Har erfaring med IT-systemer (erfaring med DUBU, NEXUS og e-Doc er en fordel)
- Er god til at prioritere og arbejde selvstændigt
- Er nysgerrig, opsøgende og fleksibel i samarbejdet med kolleger og samarbejdspartnere
Erfaring fra lignende stillinger i kommunalt regi, især inden for socialområdet, vil være en fordel.
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kolleger, der prioriterer sparring, vidensdeling og grundig oplæring. Vi har ikke lagt os fast på om begge vores nye kolleger skal indgå i de daglige driftsopgaver eller om den ene stilling overvejende vil indeholde opgaver, der kræver lidt mere fordybelse og koncentration. Dette vil afhænge af kompetencer og interesser hos vores nye kolleger. Du må derfor gerne i din ansøgning skrive hvad der har din interesse og hvilke opgaver du trives bedst i.
Administrationen er en del af kerneområdet Social Indsats og Udvikling, som arbejder med drift og udvikling på hele det specialiserede socialområde. Som en stærk medspiller til borgerne og andre aktører på socialområdet har kommunen den opgave at skabe forudsætningerne for, at udsatte børn, unge og voksne kan leve et meningsfuldt liv med udvikling, fællesskaber og udfoldelsesmuligheder.
Vores arbejdsplads ligger i Holbæk by tæt på stationen. Du skal kunne arbejde dagligt i tidsrummet fra 8.00-14.00, men du vil i samarbejde med dine kolleger og leder kunne planlægge den daglige opgavevaretagelse og prioritering af opgaver. Ligeledes vil der være mulighed for i samarbejde med teamet at planlægge en ugentlig hjemmearbejdsdag.
Løn ydes efter overenskomst og kvalifikationer.
For spørgsmål, kontakt Den Sociale Indgang på telefon 7236 3636 på hverdage kl. 10-12.
Ansøgningsfrist er den 18. september 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 25. september 2024.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110454