BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du udadvendt og serviceorienteret? Brænder du for at hjælpe borgere og skabe gode oplevelser? Så er du måske vores nye medarbejder i BorgerCentret!
I Borgerservice arbejder vi med en bred vifte af borgerserviceopgaver, herunder betjening af pas, kørekort, sygesikring, råd og vejledning til selvbetjeningsløsninger og digitale fuldmagter, MitID, folkeregistrering, vielser, helbredstillæg, personlige tillæg m.v. Der er samtidig etableret Kontaktcentret, som er kommunens hovedindgang for alle telefoniske kald med straksafklaring før viderestilling.
Vi er optaget af den gode og professionelle borgerservice. Fremtidens borgerservice-medarbejder er både serviceformidler, digital ambassadør og problemknuser, så du skal være indstillet på løbende videre-/efteruddannelse.
Vi vægter, at du allerede har erfaring indenfor borgerserviceområdet – og gerne indenfor kørekortområdet.
Har du kompetencer indenfor helbredstillæg, personlige tillæg m.v. hører vi også gerne fra dig.
Vi tilbyder:
- En varieret hverdag med ansvar og indflydelse
- Et tværfagligt samarbejde med fokus på vidensdeling
- Et godt arbejdsmiljø med humor og uformel omgangstone
- Flextid og mulighed for videreuddannelse
Vi forventer:
- Kontoruddannelse og erfaring indenfor offentlig administration og gerne borgerservice
- Gode samarbejds- og kommunikationsevner – såvel skriftligt som mundtligt
- Stærke digitale kompetencer og evnen til at håndtere en til tider travl hverdag
- Deltagelse i aktiviteter omkring borgerserviceopgaver udenfor BorgerCentret
Ansøgningsfrist:
Senest den 13. november 2024.
Samtaler forventes afviklet den 19. og 20. november 2024.
Stillingen ønskes besat fra den 1. januar 2025.
Henvendelser omkring stillingen kan ske til afdelingsleder Bonnie Jensen, telefon 72 36 60 91 eller områdeleder for Borgerservice, Lise Alstrup Larsen, telefon 72 36 63 55.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135163