Bliv rottebekæmper i Holbæk Kommune og vær med til at sikre en sund hverdag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Holbæk Kommune er rottebekæmpelsen hjemtaget, og vi mangler nu en kollega til rotteteamet i Drift og Vedligehold.

Drift og Vedligehold er en del af kerneområdet Vækst og Bæredygtighed, der udgør det tekniske område i Holbæk Kommune. Vi udfører opgaver indenfor service, vedligeholdelse af bygninger og grønne områder, infrastruktur samt entreprenør- og teknikområdet.

Dine arbejdsopgaver vil være rottebekæmpelse på tværs af kommunen, herunder registrering i IT-systemet Geonote. Du skal føre tilsyn på de tilsynspligtige ejendomme samt deltage i vagtordningen i weekender og på helligdage. Vi stiller en bil til rådighed for dit arbejde. Din arbejdsdag starter og slutter på Parallelvej 52, Holbæk. 

Du kommer til at køre rundt alene, men der er masser af faglig sparring med de øvrige rottebekæmpere, ligesom der er et tæt samarbejde til administrationen.

Vi mangler dig, der

  • har R1-autorisation til rottebekæmpelse
  • har gyldigt kørekort (kategori B)  
  • er teamplayer, men samtidig formår at arbejde selvstændigt - og forstår at strukturere din arbejdsdag  
  • er fleksibel og omhyggelig
  • kan kommunikere på dansk i skrift og tale

Det er en fordel, hvis du har erfaring med rottebekæmpelse fra en anden kommune.

Som person er du imødekommende, og kan fremstå myndigt i mødet med borgerne, hvor du besidder en høj grad af tolerance og rummelighed. Du har en serviceminded og positiv tilgang til arbejdet, og løser dine opgaver med gåpåmod, energi og et smil på læben.

Hos os får du
et fuldtidsjob som rottebekæmper med en spændende og afvekslende hverdag.
Du bliver en del af et team med dygtige og engagerede kolleger, og du får stor mulighed for at planlægge din egen arbejdsdag.

Vi håber på at kunne ansætte vores nye kollega pr. 1. december 2024.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og 3F.

Vil du være en del af vores rottebekæmperteam?
Send din ansøgning senest den 17. oktober 2024. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 43.  

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Anne Bredgaard på tlf. 72 36 82 47 eller Karen Christensen på tlf. 72 36 80 64.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Parallelvej 52, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125228

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet