Hos os bliver du en del af en dynamisk og alsidig arbejdsplads i en virksomhed i vækst, hvor der er gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Vores kerneværdier – Enkelhed, Sparsommelighed, Handlekraft, Ordentlighed samt Fleksibilitet – er fundamentet for vores arbejde og vores resultater. Vi lægger stor vægt på intern udvikling og ser det som en styrke, når vores medarbejdere vokser og gør karriere internt i organisationen.
Vi søger en dedikeret salgsassistent til vores varehus i Holbæk. Stillingen er en fuldtids stilling på 37 timer. Som salgsassistent får du mulighed for at guide kunderne gennem vores unikke varesortiment og sikre, at de får den bedst mulige oplevelse. Dette gør du i samarbejde med dine gode og kompetente kollegaer. Tilsammen udgør I et topmotiveret dream-team, der er klar til at yde Danmarks bedste kundeservice.
MULIGHED FOR SÆRLIGT DRIFTSANSVAR
Som driftsansvarlig får du ansvaret for den daglige drift af lageret. Her vil du skulle sikre et sikkert arbejdsmiljø, skabe struktur og orden samt sikre et effektivt og velfungerende lager.
Du vil spille en vigtig rolle i varemodtagelsen, fordele opgaverne og vil have ansvar for, at teknisk udstyr fungerer og bliver serviceret. Korrekte lagertal er vigtige, så du vil også skulle stå for lageroptælling.
Derudover deltager du i den daglige drift og arbejder tæt sammen med kollegerne for at sikre et velopfyldt og indbydende varehus – klar til kundernes behov og at hvert besøg bliver en positiv oplevelse.
DU FÅR:
Udviklingsmuligheder og chance for at tage ansvar
Tillid til dine evner – vi støtter dig hele vejen
Frihed til at bruge og styrke dine salgs- og kommunikationsevner
Et stærkt fællesskab med dygtige og hjælpsomme kollegaer
Mulighed for at sætte dine kunder i fokus og sikre at de får den bedste købsoplevelse i Danmark
VI FORESTILLER OS, AT DU:
Har erfaringer fra detailbranchen
Brænder for at skabe gode kundeoplevelser
Møder andre med godt humør og positiv energi
Arbejder struktureret og bidrager til et salgsklart varehus
Er analytisk, tager ansvar og hjælper til, hvor der er behov
Har egenskaber til IT og forståelse for lagerstyring
Trives i samarbejde og motiveres af fælles mål
Har (eller er villig til at tage) truckkort – vi tilbyder oplæring
DERFOR SKAL DU VÆLGE BILTEMA:
Hos Biltema bliver du en del af en stærk og voksende virksomhed med solid økonomi. Vi giver dig frihed og ansvar til at gøre en forskel – og mulighed for at udleve din passion for detail. Du får en grundig introduktion og bliver klædt godt på med viden om vores værdier, produkter og måden, vi arbejder på.
ER DU INTERESSERET – OG HAR DU SPØRGSMÅL?
Så er du meget velkommen til at kontakte varehuschef Claus Rasmussen via manager.holbæk@biltema.com
Vi afholder løbende samtaler og stillingen bliver besat så snart vi finder den rette kandidat. Send din ansøgning bilagt relevante papirer, CV og referencer senest fredag 14. november 2025.
Stillingen er med opstart hurtigst muligt
Vi glæder os meget til at læse din ansøgning.
BILTEMA Holbæk
HELE FAMILIENS VAREHUS
Frejasvej 2
4300 Holbæk
På få år er Biltema-navnet slået fast i Danmark som et anerkendt varemærke, hvilket kan aflæses i den solide fremgang, vi oplever i disse år. I Danmark er der lige nu 19 Biltema varehuse og flere er på vej - i norden er der mere end 160 varehuse. Biltemas koncept bygger på at tilbyde et bredt varesortiment for både familier og professionelle kunder til faste lave priser.
Se mere på www.biltema.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Biltema Holbæk, Frejasvej, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/db995d1d-08ae-49c1-810d-d455d576bbf2