Centerleder til plejecenter Stenhusbakken, Holbæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en engageret og inddragende leder med erfaring? Er du kulturbærer for det gode arbejdsmiljø og kan sætte retning? Så kan vi tilbyde en spændende stilling som centerleder for Stenhusbakkens 34 plejeboliger og 25 midlertidige pladser. 

Du vil blive en del af kerneområdet Aktiv Hele Livet (AHLI), som består af vores hjemmepleje/hjemmesygepleje, vores pleje- og dagcentre samt størstedelen af kommunens midlertidige pladser. Vores fælles kerneopgave er at sikre, at borgerne lever et så aktivt og selvstændigt liv som muligt. Vi stræber efter at skabe trivsel og sundhed for den enkelte borger – uanset funktionsevne.

Om Stenhusbakken

Plejecentret Stenhusbakken ligger i Holbæk by og med udsigt til skov og natur. Der er let adgang til offentlig transport og bussen holder lige ved døren.

Stenhusbakken består af 34 plejeboliger, hvor borgerne har deres hjem. Derudover er der 25 midlertidige pladser, hvortil der visiteres borgere med behov for sygepleje, genoptræning, rehabilitering eller palliativ pleje og omsorg. Dette kan for eksempel være efter en udskrivelse fra sygehuset. Borgerne kan også visiteres fra eget hjem for at forebygge en indlæggelse. 

Som centerleder arbejder du dagligt tæt sammen med plejecentrets to teamledere, som refererer til dig. Vi har ca. 69 fastansatte bestående af SOSU-personale, sygeplejersker, en fysioterapeut, en ergoterapeut, en ernæringsfaglig samt  en aktivitetsansvarlig medarbejder. Derudover har vi timelønnede medarbejdere ansat.

Vi er et plejecenter i rivende udvikling, der også gennemgår store forandringer. Vi arbejder med at skabe en rehabiliterende tilgang og udvikle det tværfaglige samarbejde endnu mere. Vi arbejder ud fra Tom Kitwoods teori om personcentret omsorg, hvor tilknytning, inklusion, trøst, identitet og meningsfulde aktiviteter er bærende elementer. 

Vi har fokus på sundhed og har bronzemærke i økologi og  arbejder målrettet med det gode arbejdsmiljø og udvikling af det tværfaglige samarbejde. God dokumentation og medicinhåndtering er ligeledes vigtige fokusområder.   

Centerlederens rolle og opgaver

Som centerleder er du ansvarlig for at skabe rammer for en arbejdsplads i trivsel med fokus på høj faglighed og udviklingsmuligheder i tæt sammen med teamledere og TRIO-gruppen. Du skaber struktur og sikrer gennemførelse af handleplaner og strategier med henblik på at højne patientsikkerhed og faglig kvalitet. 

Du samarbejder herudover med kommunens øvrige centerledere med henblik på sparring og fælles retning. Derudover er der samarbejde på tværs af alle enheder i Aktiv hele Livet, herunder hjælpemiddelcentret, sundhedscentret, visitationen, konsulenter og specialister. En del af opgaven er også at sikre samarbejde og dialog med eksterne samarbejdspartnere, såsom ældresagen, seniorrådet, frivillige samt og pårørende.

 Vi søger dig fordi:

  • Du har en sundhedsfaglig baggrund, gerne som sygeplejerske
  • Du er i gang med eller har gennemført en lederuddannelse
  • Du har ledelseserfaring og gerne erfaring som leder af ledere
  • Du vil arbejde i tæt samspil med det politiske niveau

Du har erfaring med økonomistyring, kvalitetsledelse, personaleledelse, udvikling af tværfagligt samarbejde og kompetencer. Desuden trives du med at arbejde i et komplekst ledelsesfelt, der både rummer hurtige forløb og faste plejeboliger. 

Som centerleder er du inddragende, kan gå foran som kulturskaber og sikrer en fælles rammer og retning for både teamledere og medarbejdere. Du arbejder struktureret og udviser overblik og du får ting til at lykkes ved en anerkendende og konstruktiv tilgang. 

Vi tilbyder dig

  • En dynamisk arbejdsplads med engagerede medarbejdere
  • Mulighed for at sætte rammer for kvalitet og udvikling
  • At kunne bidrage til løsninger af komplekse udfordringer i driften samt på et organisatorisk niveau
  • Fleksibilitet i opgaveløsningen
  • Et spændende og varieret opgavefelt

Vi tilbyder desuden sparring i forskellige netværksgrupper med mulighed for faglig og personlig udvikling som leder og du vil  få en mentor, så vi sikrer en relevant introduktion. Du vil herudover tilbydes regelmæssig sparring med din nærmeste leder.

Tiltrædelse, løn- og ansættelsesforhold

Tiltrædelse er 1. juni eller snarest derefter. Løn- og ansættelse sker i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. 

 Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere uddybning i forhold til stillinger du velkomment til at kontakte områdeleder Pernille West-Nielsen, tlf.: 72362561 eller Plejecenterleder Tine Gelting, tlf.: 72361159

Ansøgningsfrist den 1. april 2024.

Vi holder 1. samtaler afholdes torsdag den 4. og fredag den 5. april 2024. 2. samtaler afholdes tirsdag den 11. april 2024.

Mellem 1. og 2. samtale vil der desuden skulle udfyldes 2 personlighedstests, som du vil få tilbagemelding på forud for 2. samtale.

Om Aktiv Hele Livet og Holbæk kommune
Aktiv Hele Livet er et af 6 kerneområder i Holbæk Kommune. I Aktiv Hele Livet er der ansat ca. 900 medarbejdere. Kerneopgaven for Aktiv Hele Livet er, at vi skal hjælpe borgerne til at leve et så aktivt og selvstændigt liv som muligt. Dette gør vi blandt andet ved at have en anerkendende tilgang til borgeren og støtter ham/hende i at mestre sit eget liv, ved at udnytte velfærdsteknologiens muligheder og ved at borgeren oplever en sammenhængende og helhedsorienteret indsats.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

 

 

 

 

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Stenhusvej 21, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011560

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet