Controller søges til økonomiteamet i Holbæk med fokus på dataanalyse og økonomistyring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at udbygge grundlaget for bedre og bredere analyse og data? og dermed være med til at styrke controlling, som en del af vores dedikerede økonomiteam?

Så er du vores nye kollega i Økonomi. Sammen håndterer vi hele koncernens økonomi og analyser.

 

”Du får en alsidig hverdag, hvor du får mulighed for at være med til at definere vores set-up indenfor økonomistyring. Vi står klar til at byde dig velkommen”
- siger Jan Løjmand, din nye økonomichef. 

 

Vær med til at understøtte en bedre psykiatri
I koncernadministrationen i Holbæk sidder økonomiteamet klar til at møde dig. Her sidder vi fast 9 kolleger, 6 i regnskab, dig og en tæt kollega i controlling og én økonomichef. Herudover får du et tæt samarbejde med teamet i data og digitalisering.

Vi servicerer vores fire selskaber med alt indenfor økonomi, så kollegerne på vores botilbud, psykiatriske hospital, beskæftigelsestilbud og i vores håndværkervirksomhed kan koncentrere sig om det allervigtigste: at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med psykiske lidelser. 

Læs mere om vores arbejdsplads, og mød dine kollegaer her.

Spil en nøglerolle, når vi optimerer arbejdsgangene omkring økonomistyring
Du får et stort medansvar for, at styrke vores controlling. Økonomistyring er sat højt på dagsordenen og du vil skulle være med til at sætte det i værk, derudover vil du være med til at opbygge vores ESG-controlling. 

Du trives med ansvar og selvstændigt arbejde - som en del af et team, hvor der altid er mulighed for sparring. Og fordi vi er en koncern, er du bevidst om at dit arbejde har mange berøringsflader, herunder det interne ”kunde- og leverandørforhold”.

Du kommer til at bruge din tid på:

  • Dataanalyse
  • Rapportering 
  • Budgetter
  • Bidrage til revisionsprocessen
  • Udvikling og implementering af nye processer
  • Bidrage med optimering af vores økonomistyring

Stillingen er en fastansættelse, hvor du typisk vil arbejde i tidsrummet mandag-fredag kl. 8-16. Men du har stor frihed til at planlægge din egen hverdag med fleksibilitet og flekstid, og der vil også være mulighed for hjemmearbejde én dag om ugen.

Excel- og power BI specialist
Du har en god forståelse for hvad der skaber værdi i en forretning, og forstår at omsætte data til værdifulde og konkrete forretningstiltag. 

Du må gerne være nyuddannet, måske med et par års erfaring indenfor området. 

Derudover håber vi, at du har:

  • Erfaring med BI og Excel på avanceret niveau
  • Relevant uddannelse og erfaring indenfor økonomi.
  • Kendskab til bogholderi fra en regnskabsafdeling.

En del af de selskaber vi understøtter, er underlagt forvaltningsrevision. Kendskab hertil vil derfor være en fordel. Det vil desuden være en fordel hvis du har kørekort, når du skal ud til ”kunderne”.

Er du klar til at gøre en forskel sammen med os?
Så send dit CV og din ansøgning allerede i dag via ”Ansøg”-knappen nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i Økonomichef, Jan Løjmand på telefon 31613106 eller på mail janl@grh.dk.

Vi anvender elektronisk rekruttering, og modtager derfor ikke ansøgninger via mail eller fysisk post. 


Vi ser frem til at høre fra dig!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IS Kilden ApS, Blindestræde 1, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126822

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet