Dygtig og omsorgsfuld social – og sundhedsassistent søges til primært dagvagt på Stenhusbakkens afdeling med faste pladser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en engageret SSA, som gerne vil gøre en forskel for vores plejecenterborgere, så venter vi spændt på at høre fra dig.

Stenhusbakken søger SSA i primært dagvagt, timeantallet kan variere fra 32-37 timer i gennemsnit, alt efter hvad du ønsker. Stillingen er med fremmøde hver 2. weekend, med tiltrædelse 1. april 2024.

Kom og vær med i det faglige fællesskab på Stenhusbakken. Vi er et hus, med det samme mål i sigte, at vores beboere har en fantastisk hverdag – lige til det sidste.

Stenhusbakken består af 59 boliger, hvoraf de 34 er plejecenterpladser og øvrige 25 er midlertidige pladser. Som medarbejder på gang 2, der huser 29 af vores faste beboere, vil du indgå i et tværfagligt team der arbejder med personcentreret omsorg som fundament i plejen og omsorgen af den enkelte beboer. 

Vi er i rivende udvikling, med stort fokus på trivsel, faglig udvikling, arbejdsmiljø, undervisning og tværfagligt samarbejde – både internt og eksternt med fokus på kerneopgaven.

Vi er meget optaget af at være et godt uddannelsessted, for både elever og studerende. Vi går meget op i at der er tid til læring of fordybelse, for både vejleder og elev/studerende. Derfor er det vigtigt at du vil bidrage til denne opgave, og rigtig gerne som uddannet vejleder eller blot at have lysten til at tage uddannelsen på sigt.

Da vores beboere flytter ind, med mere og mere komplekse problemstillinger, har vi stort fokus på konstant at udvikle vores faglighed samt, løbende reflektere over det vi går og gør. 

Da vi ønsker at faglighed og personcentreret omsorg er omdrejningspunktet for arbejdet i og omkring beboerne, arbejder vi dagligt med triagering i både dag- og aftenvagt. 

Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling, hvor vi tilbyder undervisning af sygeplejersker og eksterne samarbejdspartnere. Vi har fokus på delegering af arbejdsopgaver for at beboerne oplever tryghed og kontinuitet fra medarbejderne i hverdagen. 

Vi søger en kollega der: 

  •  Ønsker at bidrage til det gode fællesskab omkring beboerne.
  • Er naturlig nysgerrig på opgaveløsningen i samarbejdet med kollegerne.
  • Ser faglighed som en vigtig forudsætning og trives med sparring og kompetenceudvikling, som en del af hverdagen. 
  • Ser samarbejdet med øvrige faggrupper som en styrke. 

Vi tilbyder: 

  • En spændende og attraktiv arbejdsplads. 
  • Kollegaskab med fokus på personcentreret omsorg.
  • En arbejdsplads hvor der er fokus på læring for den enkelte medarbejder. 
  • En arbejdsplads i udvikling og med mulighed for at påvirke dette.

Ønsker du at være en del af holdet på Stenhusbakken, må du meget gerne sende din ansøgning til os 

Har du lyst til at komme på besøg eller har du spørgsmål til stillingen, så kontakt teamleder Julie Kendra på tlf. 72 36 12 38 eller mail: jusk@holb.dk 

Vi afholder samtaler løbende.

Ansøgningsfrist 27. februar 2024.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Stenhusvej, 21, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990574

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet