BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Holbæk Kommune er vi i gang med en omfattende indsats for at forbedre miljøet i kommunens vandløb og søer. Som et led i den indsats søger vi en ny spildevandskollega med masser af gå-på-mod, som er klar til at gøre en forskel.
Vi tilbyder en udfordrende og afvekslende hverdag med spændende opgaver på en arbejdsplads med flextid, mulighed for hjemmearbejde, og et miljø, hvor hverdagen veksler mellem koncentreret sagsbehandling og mere strategisk arbejde på miljøområdet.
Om jobbet
Spildevandsteamet håndterer primært sager vedr. spildevands- og regnvandshåndtering. Det er især sager om forbedret spildevandsrensning i det åbne land, udledningstilladelser, regnvandshåndtering og klimatilpasning, der fylder på vores borde. Arbejdsopgaverne kan dog variere - afhængig af tidligere erfaringer og interesser.
Teamet
Den enkelte medarbejder er primært tilknyttet ét team, men vi har en bred berøringsflade, til både interne og eksterne samarbejdspartnere, og skal kunne indgå i tværgående opgaver i og udenfor afdelingen.
I spildevandsteamet sidder vi lige nu en biolog og en kontorassistent. Vi er et selvkørende team med et højt tempo, så vores kommende kollega skal være klar på, at tingene godt kan gå hurtigt, selvom vi sidder bag et skrivebord.
I teamet har vi som myndighed stor borgerkontakt, og sætter en ære i den gode dialog med vores borgere. Det er derfor vigtigt, at du som vores nye spildevandskollega brænder for det gode samarbejde og mestrer den konstruktive dialog.
Dine kompetencer
Den ideelle kandidat har relevant erfaring indenfor enten spildevands- eller myndighedsområdet. Du har kendskab til samt forståelse for generel biologi, og brænder for at gøre en forskel for vandmiljøet. Vi opfordrer også ansøgere med lidt eller ingen erfaring til at søge stillingen.
Vi forventer, at du:
- har godt humør, er imødekommende og initiativrig
- er dialogorienteret med talent for formidling – såvel skriftligt som mundtligt
- arbejder struktureret og engageret, både selvstændigt og i samarbejde med andre
- trives med en hverdag, hvor opgaverne kan være rutineprægede, men hvor man aldrig ved hvad der gemmer sig bag det næste telefonopkald
- har lyst til at lære og dele viden og erfaringer
- kan befinde dig godt i en administrativ stilling, hvor størstedelen af arbejdet foregår ved skrivebordet
- kan navigere i en politisk styret organisation
- har kørekort (kategori B)
Hvem er vi
Du får 25 kompetente og engagerede kollegaer i afdelingen Natur og Miljø, der samlet set dækker kommunens myndighedsopgaver på natur-, miljø- og vandområdet. Du får kolleger, som - ud over at arbejde med spildevand - arbejder med vandløb, grundvand, jord, natur samt udvikling af byernes og lokalområdernes grønne strukturer.
Vi er en afdeling med stor mangfoldighed i forhold til bl.a. uddannelsesmæssig baggrund, erfaring og alder. Vi holder til i et åbent kontorlandskab ved Holbæk Havn. På kontoret har vi en uformel omgangstone, og der er højt til loftet. Alle hjælper alle, hvis man har behov for hjælp på et område, man ikke tidligere har arbejdet med.
Afdelingen Natur og Miljø er en del af det tekniske myndighedsområde: By, Landskab og Mobilitet, og hører under chefområdet Vækst og Bæredygtighed, der er det samlede brede tekniske område i Holbæk Kommune.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling, og vi ønsker den besat pr. 15. januar
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning seneste den 5. november
Samtaler vil blive afholdt i uge 46
Eventuelle spørgsmål kan stilles til spildevandsmedarbejder Sanne Egebjerg Thøgersen på 72364651 eller afdelingsleder Camilla Wikke, tlf. 72 36 11 97, cawik@holb.dk.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere.
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid.
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922379