BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så kunne det være dig, vi søger til én af vores to nye stillinger i Voksen Myndighed i Social Indsats og Udvikling! Vi søger både en kollega i en fast stilling og en kollega i en tidsbegrænset stilling i 12 mdr.
I myndighed arbejder vi med en bred vifte af servicelovens bestemmelser. Vi kan tilbyde et stort kompetenceområde inden for sagsbehandling – og dermed et alsidigt job.
Vi er en afdeling, der for nuværende servicerer ca. 1500 borgere med behov for forskellige støtteforanstaltninger, der går fra hjælp til struktur i hverdagen til omfattende botilbud. Vi er ikke delt op i paragraffer, men kan sidde med særområder. Vi deltager også som møderepræsentant for det sociale område i Kommunernes Rehabiliteringsteam.
Vores arbejde ift. at understøtte borgeren bedst muligt kræver både kontakt med borgere, pårørende, andre kerneområder og botilbud. Dette kræver stærke formidlingskompetencer, både skriftligt og mundtligt, i mødet med borgeren og i den efterfølgende sagsbehandling. Herunder voksenudredninger, og afgørelser. Vi er gode til at understøtte hinanden og ved, at ingen kan alt, men sammen kan vi meget.
Du vil sammen med resten af SIOU og det voksenspecialiserede område arbejde for at skabe forudsætningerne for, at voksne kan leve et meningsfuldt liv med udvikling, fællesskaber og udfoldelsesmuligheder.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads, hvor der er fokus på sparring og vidensdeling med kollegaer, jurist og ledelse.
- En arbejdsdag hvor ingen dage er helt ens.
- Varierede arbejdsopgaver med stor kompleksitet.
- Fokus på medarbejdertrivsel og høj faglighed.
Hvem er vi:
- Kollegaer med forskellige baggrunde og erfaring i teamet.
- Vi er samlet set ca. 27 personer, heri er studentermedhjælpere, sagsbehandlere, jurist og ledelse.
- Vi er en arbejdsplads, hvor faglighed og arbejdsomhed er i højsædet lige ved siden af humoren og kollegial omsorg.
- I vores afdeling mødes dem, der har tid og lyst lige efter arbejde en gang i mellem til f.eks. brætspil eller andre hyggelige oplevelser.
- Vi har en intern morgenbrøds- og kageordning, som vi nyder hver torsdag.
- Vi arbejder gerne i makkerskab på sager.
Vi forventer at du:
- Har erfaring med myndighedsarbejde eller er nyuddannet socialrådgiver.
- Har erfaring med eller interesse for det specialiserede voksenområde, herunder bl.a. BPA ordninger.
- Har kendskab til voksenudredningsmetoden og kan arbejde systematisk med ansøgnings- og opfølgningssager.
- Har et højt refleksionsniveau.
- Er serviceorienteret, fleksibel og har et godt humør samt gode samarbejdsevner.
- Kan håndtere konflikter og krav fra borgere, pårørende og andre aktører.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst, og ud fra dine kvalifikationer.
Yderligere oplysninger:
Har du spørgsmål eller lyst til at høre mere om stillingen, kan du ringe til teamleder Jane K. Bjergvang, 7236 8128, eller afdelingsleder Birte Odde Lerche Ahrensberg, 7236 8026.
Ansættelse den 1. marts 2024.
Ansøgningsfrist den 15. januar 2024.
Vi planlægger at holde jobsamtaler mandag den 22. januar 2024.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960190