Facility management medarbejder med teknisk flair søges til Holbæk Kommune

dato

Holbæk Kommune har brug for nye kræfter, der kan bidrage til arbejdet i og ved kommunens bygninger. Vi søger medarbejdere med særlige kompetencer indenfor vedligeholdelse, IT, servicering og generel Facility Management omkring vores bygninger og tekniske anlæg.
 
Vi er optaget af, at bygningerne bliver vedligeholdt med baggrund i vores årshjul, som skal sikre, at vi får udført den rigtige vedligeholdelse - til tiden. Udover vores årshjul og akutte opgaver, vil der også være andre vigtige opgaver som f.eks. servicering af brugere samt andre bygningsrelaterede opgaver/projekter, som igangsættes af vores anlægsafdeling. 
Alt dette skal planlægges og prioriteres i samarbejde med teamlederen.

Medarbejderne i de enkelte teams arbejder typisk med grønne områder, entreprenørservice eller bygningsvedligeholdelse. Flere opgaver kræver, at de enkelte teams arbejder sammen på, ved eller i nærheden af bygningerne.
De opslåede stillinger har hovedområdet i bygningsvedligeholdelse med reference til en teamleder.

Dine opgaver vil være:

  • Rutinemæssige vedligeholdelsesopgaver og tilsyn på bygninger
  • Ad hoc-opgaver (mindre, tekniske opgaver)
  • Teknisk support til vores brugere/borgere
  • Samarbejde med vores administrative funktioner
  • Koordinering af eksterne håndværkere
  • Brug af Facility Management-systemet Dalux
  • Vedligeholdelse af arealer til bygningerne
  • Vinterbekæmpelse

Vi anvender PC og telefon i dagligdagen, så du skal være fortrolig med brugen af disse.


Din profil
Du har nogle års erfaring med det tekniske område, og du kan planlægge, koordinere samt skabe forståelse for de prioriteringer, der er en del af arbejdet. Du må meget gerne have en håndværksmæssig baggrund eller som minimum praktisk erfaring med praktiske, håndværksmæssige opgaver.
Du har forståelse for vedligehold og vigtigheden af, at bygningerne er ”sunde”.

Derudover skal du have stærke IT-færdigheder, da vi forventer, at du kan planlægge din arbejdstid i eksempelvis Outlook - ud fra den opgaveportefølje, der ligger i vores fagsystem Dalux.

Du er servicemindet og du kan kommunikere med alle, da du vil møde mennesker i alle aldre og i mange forskellige sammenhænge.
Du skal kendskab til diverse tekniske anlæg (ABA, ABDL, ADK, ARS, AVS, CTS og ventilation mv.)

Da du skal kunne vedligeholde enheder på tværs af kommunen, skal du have gyldigt kørekort (minimum kategori B) i hele ansættelsesperioden – og også gerne trailerkort (kategori E). 
Du skal ligeledes kunne deltage i vintervagten. 

Vi tilbyder
Du bliver en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet og effektivitet.  
Du får i høj grad mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen sammen med dine kolleger. Du får en spændende og varieret arbejdsdag i et tværfagligt miljø baseret på forskellige teams med en bred kontaktflade i organisationen. Dine primære samarbejdspartnere vil være andre medarbejdere og de mange andre brugere på tværs af hele kommunen.

Om os
Vækst og Bæredygtighed løser opgaver inden hele det tekniske område i kommunen; vedligeholdelse af parker, skove, veje, havn, foreningsområder, bygninger … og meget mere.

Drift og Vedligehold (underafdeling til Vækst & Bæredygtighed) dækker tre hovedområder;
ét område for grønne arealer, ét område for entreprenørarbejde og ét område for bygningsvedligeholdelse. De ledige stillinger er i Drift & Vedligehold – bygningsteam Holbæk.
Du bliver tilknyttet vores materielgård på Parallelvej 52 4300 i Holbæk by, hvor du også møder ind. 
En meget stor del af arbejdet foregår dog direkte på de kommunale ejendomme og arealer, hvor du efter aftale kan møde direkte.

Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø - med plads til at afprøve nye veje for at opnå det bedst mulige samarbejde og den højeste brugertilfredshed.

Løn og ansættelsesvilkår
Der gives løn efter gældende overenskomst samt individuelle tillæg afhængig af kvalifikationer og særlige opgaver. Stillingen er på 37 timer eksklusive frokostpause.
Der indhentes børneattest ved ansættelse.

Ansøgningsfrist og samtale
Der er ansøgningsfrist den 11. december 2024. Vi afholder samtaler løbende, så skynd dig at søge, hvis du kunne tænke dig at være en del af vores team. 

Tiltrædelse snarest muligt.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Parallelvej 52, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155352

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet