Faglig koordinator til Bo og støtte handicap - Skab faglig udvikling og trivsel i Holbæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Faglig koordinator til Bo og støtte handicap 

 

Om stillingen 

Vi søger en engageret og erfaren socialpædagog til stillingen som Faglig koordinator i Bo og støtte handicap, 37 timer ugentligt, fra d. 01.10 2024. 

Hvis du brænder for handicapområdet og ønsker at være med til at understøtte trivsel og faglig udvikling, så er dette jobbet for dig. 

 

Om os 

Bo og Støtte Handicap består af tre opgangsbofællesskaber, to udekørende hjemmevejledergrupper og et samværstilbud. Vi er et team på 33 dedikerede medarbejdere, der yder socialpædagogisk støtte efter SEL §85, til 254 borgere i Holbæk kommune. Vores lokaler er fordelt mellem Jyderup og Holbæk by. 

 

Vi tager afsæt i borgerens ressourcer og i borgerens ønsker, håb og drømme for fremtiden, på baggrund af borgerens individuelle bevilling og Holbæk kommunes serviceniveau.

Vi arbejder med metoden KRAP- Kognitiv, ressourcefokuseret, anerkendende praksis. 

 

Ansvarsområder 

Som Faglig Koordinator vil du have en central rolle i vores organisation. Dine primære ansvarsområder inkluderer: 

 

  • Faglig udvikling: Du vil være med til at drive og udvikle vores faglige praksis.
  • Faglig sparring Du vil understøtte medarbejderne i opgaveløsningen og i implementeringen af KRAP. 
  • Samarbejde med myndighed: En stor del af dine opgaver vil omfatte samarbejde med myndighedsafdelingen. 
  • Samarbejde med tilbudsleder: Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores tilbudsleder og bidrage til strategisk planlægning og drift. 

 

Kvalifikationer 

Vi søger en kandidat med følgende kvalifikationer: 

  • Uddannelse: Du er uddannet socialpædagog og har solid erfaring inden for handicapområdet. 
  • Kendskab til KRAP: Det er en fordel, hvis du har kendskab til KRAP-metoden og kan bidrage med din viden og erfaring. Du vil blive tilbudt løbende kompetenceudvikling i KRAP. 
  • Kommunikation og samarbejde: Du er en dygtig kommunikator og trives med at samarbejde på tværs af faggrupper. 
  • It- kompetencer: Du kan understøtte dokumentationen i Nexus/VUM2 

 

Vi tilbyder 

  • Et job med høj grad af selvtilrettelæggelse og mulighed for at være med til at udvikle vores organisation 
  • Mulighed for kompetenceudvikling og supervision 
  • Et arbejdsmiljø hvor vi lægger vægt på trivsel og psykologisk tryghed


    Vil du vide mere kan du kontakte tilbudsleder Pernille Christoffersen, 72367482


    Løn og ansættelsesvilkår i følge overenskomst


    Ansøgningsfrist:
    Fredag d. 09. august. Vi planlægger at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 20. august

    Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Konsul Beÿers Allé 6, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081289

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet