BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en pædagog 35 timer pr. uge med opstart 1. februar 2024. Vi er mindre hus, hvor alle kender hinanden, og hvor humor, gode relationer og plads til forskellighed vægtes højt.
Om jobbet
Vi søger dig, der er en engageret pædagog, som vil indgå i samarbejdet med de øvrige kolleger, og være medansvarlig for børnenes trivsel og læring. Desuden skal du kunne medvirke til at skabe et godt personalesamarbejde, herunder arbejde for et fælles pædagogisk fundament i personalegruppen. Du skal have lyst til at udfordre dig selv fagligt og personligt.
Om os
Slotsparkens Børnegård er et børnehus med plads til ca. 60 børn, fordelt på 2 vuggestuegrupper og 2 børnehavegrupper, og vi arbejder stue-opdelt. Ansættelsen er i børnehaven
Vi arbejder målrettet hen imod at blive et højkvalitetsdagtilbud.
Når vi spørger dine kollegaer, hvordan det er at arbejde i Slotsparkens Børnegård, så siger de følgende:
- Der er et stærkt fællesskab.
- Vi har supervision – det styrker vores faglighed.
- Vi tør være modige sammen.
- Der er stor tillid og tryghed i huset.
- Vi tør reflektere over vores praksis.
- Vi har et fantastisk fællesskab.
Det fortæller forældrene om os:
- Det første, der møder én, er RO.
- Slotparkens Børnegård er dejlig - det er et mindre hus, hvor alle kender hinanden.
- Meget imødekommende personale.
- Professionelt personale.
Hvad kan vi tilbyde:
- Et stærkt fagligt fællesskab
- Kontinuerlig supervision med ekstern supervisor
- Rummelig arbejdsplads med en positiv atmosfære
- Med til at skabe forandringer for både børn og forældre
Du har/kan:
- Interesse og engagement i arbejdet med børn
- Lyst og mod til at udvikle og udfordre dit faglige fundament
- Arbejde didaktisk
- Arbejde selvstændigt og tør tage et ansvar
- Formulere dig skriftligt
- Være rollemodel for børnene
- Kendskab til 0-6 års området
Løn og ansættelsesforhold
Løn efter gældende overenskomst
Yderligere oplysninger
Har du yderligere spørgsmål, så kontakt leder Lone Rasmussen på telefon 7236 6375 eller på mail lor@holb.dk
Ansøgning
Ansøgningsfrist er fredag den 8. december 2023 – vi afholder dog løbende samtaler.
Du søger stillingen ved at trykke på knappen "Ansøg" nedenfor. Her kan du også vedhæfte oplysninger om uddannelse, tidligere beskæftigelse og anbefalinger.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere.
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid.
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (35-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Vandtårnsvej 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942106