Din Lokale Høreklinik, i Holbæk og Asnæs søger ny fuldtidsmedarbejder - 37 timer ugentligt.
Du vil blive vores front desk-medarbejder, hvor du møder og hjælper vores kunder. Derudover vil der være følgende opgaver:
- telefon- og kalender-pasning
- besvarelse af mails
- lettere regnskab - du skal have kendskab til debit/kredit bogholderi, bogføring, fakturering (vi benytter fakturering gennem vores overordnede bookingsystem mm.), lønsum, moms og indberetning. Det vil selvfølgelig blive i samarbejde med vores revisor til tider, men vi har behov for en medarbejder - der har styr på det daglige regnskab
Vi forventer, at du har kendskab til bogholderi, og resten skal vi nok lære dig op i. Det vil derfor være et plus, hvis du har kendskab til e-conomic og evt. høreapparater.
Arbejdspladsen er både i Holbæk og Asnæs, Vi taler om mødetider og steder, når den rette medarbejder er fundet. Det er derfor det en fordel, hvis du har kørekort.
Du skal sende ansøgning og CV til Joan på mail: joan@dlhk.dk. Har du spørgsmål til stillingen, kan Joan kontaktes på telefonnr. 5060 6777.
Vi holder løbende samtaler, når ansøgningerne modtages.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Joans Høreklinik ApS (Butiks navn: Din lokale høreklinik), Smedelundsgade, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b789045e-e53d-4710-af5d-4c95dd739a35