BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde et sted, hvor du får mulighed for at udfolde dine kompetencer og bidrage til arbejdsmiljøet med din viden, og brænder du for at arbejde med en rehabiliterende tilgang til borgerne, og samtidig have læring og udvikling i fokus? Hvis ja, så har vi stillingen til dig som SSA med weekendvagt hver 2. weekend.
Vi er i gang med at implantere fast selvstyrende teams, hvilket indebære at dine kommende kollegaer, er blevet delt i to mindre teams, der på sigt skal være selvtilrettelæggende i forhold til planlægning og levering af hjælp til borgerne, og ud fra dette skal være selvtilrettelæggende i forhold til vagtplan. Samarbejde, engagement og fleksibilitet er nøgleord i dette projekt, og vi har troen på, at når det er i højsædet, vil arbejdsglæde, stabilitet og udvikling følge med.
Vi forventer, at:
- Du er uddannet social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring.
- Du har interesse for udvikling og læring.
- Du har gode samarbejdsevner.
- Du vægter samspillet med dine kollegaer højt.
- Du kan medvirke til faglig refleksion og udvikling i gruppen.
- Du er engageret og trives i en hverdag med løbende forandringer.
- Du yder omsorg og har en anerkendende tilgang til borgerne.
- Du viderebringer informationer fra gruppen til sygeplejersken.
- Du har grundlæggende kendskab til IT og ser dokumentation som en naturlig del af arbejdet.
- Du er i besiddelse af kørekort kategori B.
Vi tilbyder:
- Individuel introduktion med mulighed for mentorordning.
- Et godt tværfagligt arbejdsmiljø. Vi arbejder bl.a. med rehabilitering og tidlig opsporing af sygdom.
- En arbejdsplads hvor humor og faglig stolthed følges ad og hvor trivsel er i fokus.
- Et team hvor vi har fokus på læring og faglig udvikling.
- Gode kollegaer som glæder sig til at byde dig velkommen.
- Evnen til at bevare roen og overblikket i en travl hverdag.
Hvem er vi?
På Elisabethcenteret brænder vi for vores fag og elsker at drage omsorg for borgerne og hinanden. Vi går meget op i at være fleksible og finde løsninger, der kan imødekomme den enkeltes behov, samt tage hensyn til hinandens vilkår.
Ansøgningsfrist 19. april 2024.
Ansættelsessamtaler vil blive holdt løbende, og ansættelsesdato snarest muligt.
Løn og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelse efter gældende overenskomst
Yderligere information
Hvis du syntes at dette lyder interessant, eller har behov for yderligere uddybning, er du velkommen til at kontakte:
Distriktsleder Stella Olsen på telefon 72 36 20 61
mail: sthdo@holb.dk
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Holbæk Kommune har fokus på at skabe en attraktiv arbejdsplads i hjemmeplejen.
For at forebygge arbejdsskader er Raizer løftestole, Vendlet og loftlifte naturlige hjælpemidler i plejen.
Fastansatte hjælpere og assistenter har egen IPad og smartphone som dokumentationsredskab. Vikarer og elever har personlig smartphone.
Som en del af rehabiliteringsindsatsen prioriteres velfærdsteknologi. Der arbejdes f.eks. med digital træning i hjemmeplejen og besøg kan leveres over skærm.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Carl Reffsvej 2, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007502