Holbæk Kommune søger medarbejder med erfaring inden for bygningsvedligeholdelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holbæk Kommune har brug for nye kræfter, der kan bidrage til arbejdet i og ved kommunens bygninger. Vi søger medarbejdere med særlige kompetencer indenfor vedligeholdelse, IT, servicering og generel Facility Management omkring vores bygninger og tekniske anlæg.
 
Vi er optaget af, at bygningerne bliver vedligeholdt med baggrund i vores årshjul, som skal sikre, at vi får udført den rigtige vedligeholdelse - til tiden. Udover vores årshjul og akutte opgaver, vil der også være andre vigtige opgaver så f.eks. servicering af brugere samt andre bygningsrelaterede opgaver/projekter, som igangsættes af vores anlægsafdeling. 
Alt dette skal planlægges og prioriteres i samarbejde med teamlederen.

Medarbejderne i de enkelte teams arbejder typisk med grønne områder, entreprenørservice eller bygningsvedligeholdelse. Flere opgaver kræver, at de enkelte teams arbejder sammen på, ved eller i nærheden af bygningerne.
De opslåede stillinger har hovedområdet i bygningsvedligeholdelse med reference til en teamleder.


Dine opgaver vil være:

  • Rutinemæssige vedligeholdelsesopgaver og tilsyn på bygninger
  • Ad hoc-opgaver (mindre, tekniske opgaver)
  • Teknisk support til vores brugere/borgere
  • Samarbejde med vores administrative funktioner
  • Koordinering af eksterne håndværkere
  • Brug af Facility Management-systemet Dalux
  • Vedligeholdelse af arealer til bygningerne
  • Vinterbekæmpelse

Vi anvender PC og telefon i dagligdagen, så du skal være fortrolig med brugen af disse.


Din profil
Du har nogle års erfaring med det tekniske område, og du kan planlægge, koordinere samt skabe forståelse for de prioriteringer, der er en del af arbejdet. Du må meget gerne have en håndværksmæssig baggrund eller som minimum praktisk erfaring med praktiske, håndværksmæssige opgaver.
Du har forståelse for vedligehold og vigtigheden af at bygningerne er ”sunde”.

Derudover skal du have stærke IT-færdigheder, da vi forventer, at du kan planlægge dine arbejdsuger i eksempelvis Outlook - ud fra den opgaveportefølje, der ligger i vores fagsystem Dalux.

Du er servicemindet og du kan kommunikere med alle, da du vil møde mennesker i alle aldre og i mange forskellige sammenhænge.
Du skal kendskab til diverse tekniske anlæg (ABA, ABDL, ADK, ARS, AVS, CTS og ventilation mv.)

Da du skal kunne vedligeholde enheder på tværs af kommunen, skal du have gyldigt kørekort (som minimum kategori B) – og også gerne trailerkort (kategori E).


Vi tilbyder
Du bliver en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet og effektivitet.  
Du får i høj grad mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen sammen med dine kolleger. Du får en spændende og varieret arbejdsdag i et tværfagligt miljø baseret på forskellige teams med en bred kontaktflade i organisationen. Dine primære samarbejdspartnere vil være andre medarbejdere og de mange andre brugere på tværs af hele kommunen.


Om os
Vækst og Bæredygtighed løser opgaver inden hele det tekniske område i kommunen; vedligeholdelse af parker, skove, veje, havn, foreningsområder, bygninger … og meget mere.

Drift og Vedligehold (underafdeling til Vækst & Bæredygtighed) dækker tre hovedområder;
ét område for grønne arealer, ét område for entreprenørarbejde og ét område for bygningsvedligeholdelse. De ledige stillinger er i Drift & Vedligehold – bygningsteam Holbæk.
Du bliver tilknyttet vores materielgård på Parallelvej 52 4300 i Holbæk by, hvor du også møder ind. En meget stor del af arbejdet foregår dog direkte på de kommunale ejendomme og arealer, hvor du efter aftale kan møde direkte.

Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø - med plads til at afprøve nye veje for at opnå det bedst mulige samarbejde og den højeste brugertilfredshed.


Løn og ansættelsesvilkår
Der gives løn efter gældende overenskomst samt individuelle tillæg afhængig af kvalifikationer og særlige opgaver. Stillingen er på 37 timer eksklusive frokostpause.
Der indhentes børneattest ved ansættelse.


Ansøgningsfrist og samtale
Der er ansøgningsfrist fredag d. 3. november, og vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 16. november

Tiltrædelse snarest muligt.


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929131

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet