Holbæk Kommune: Sygeplejerske med erfaring fra psykiatrien til Rusmiddelcenter Holbæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega til en 37 timers stilling pr. 1. november 2023 til vores ambulante alkohol- og stofbehandling, som er et behandlingstilbud til borgere fra 26 år og opefter med et forbrug/overforbrug af rusmidler. 

Rusmiddelcenter Holbæk består ud over den ambulante behandling af en dagbehandling og en ungebehandling, som er fordelt på 2 matrikler i Holbæk by. Centrets medarbejdere er fordelt på behandlere, administrativt team og et sundhedsteam 

Du vil blive en del af et sundhedsteam, hvor du har mulighed for stor grad af selvtilrettelæggelse i dit arbejde.

Teamet består af 4 sundhedsfaglige kollegaer: medicinudlevering, opsøgende sygeplejerske, dobbeltdiagnosesygeplejerske og dig som vores nye kollega.  

Du vil få egen sagsstamme, hvor størstedelen af borgerne vil være dobbeltbelastede, men du vil også få forløb hvor psykiatri ikke er den primære udfordring.

Jobbet indeholder også sparring med samarbejdspartnere og kollegaer vedr. problematikker der relaterer sig til dobbeltdiagnose. 

Vi har en helhedsorienteret tilgang til borgerne og behandlingen. Vi betragter borgerne som eksperterne på egne liv og tager derfor også udgangspunkt i deres autonomi vedr. ønsker for behandlingens formål.

Vi ønsker en kollega der: 

  • Er uddannet sygeplejerske
  • Har psykiatrisk erfaring fra voksenområdet og erfaring med rusmiddelbehandling
  • Gerne med en overbygning indenfor systemisk eller kognitiv terapi, MI eller lignende terapeutiske retninger eller mod på uddannelse
  • Har erfaring med relationelt og terapeutisk arbejde, samt med motivationsarbejde i forandringsprocesser. Gerne erfaring fra både individuelt- og gruppearbejde
  • Har erfaring med brug af KIP – koordinerende indsatsplaner
  • Afløser i medicinudlevering i huset ved ferie og sygdom
  • 1 dag hver 2. uge skal køre ud med medicin til borger i eget hjem
  • Vil være med til at gøre en forskel for de dobbeltbelastede borgere og være bindeleddet i borgerens sag mellem det kommunale rusmiddelcenter og psykiatrien i regionen. 
  • Ser den skriftlige dokumentation som en naturlig del af jobbet
  • Har interesse for at holde sig fagligt orienteret indenfor feltet

Du får en arbejdsplads hvor:

  • Arbejdet består af individuelle samtaler, administrative opgaver samt tværfagligt samarbejde både internt og eksternt afhængigt af borgerens situation og behov
  • Vi vægter faglig sparring
  • Vi vægter kollegialt ligeværd, samt accept og udnyttelse af forskellighed
  • Der er mulighed for efteruddannelse, kurser og lign.
  • Arbejdet udføres i dagtimerne mandag-fredag. Torsdag vil der være arbejdstid til kl. 18.00
  • Vi løbende får supervision 

I vores center hjælper vi hinanden, og selvom vi har hver vores opgaver, så tilstræber vi fælles opgaveløsning, når det er påkrævet. 


Vi forventer du har følgende personlige kompetencer:

  • Er nysgerrig og udforskende.
  • Er i besiddelse af stor empati og har en respektfuld og tillidsvækkende tilgang til andre mennesker.
  • Er afklaret med egne grænser og kan rumme borgerne
  • Er ærlig og transparent – både fagligt og personligt.
  • Har et positivt og kreativt mindset.
  • Er loyal overfor vedtagne beslutninger.
  • Er i stand til at arbejde systematisk og struktureret og er god til at skabe og bevare overblik, da du selv er ansvarlig for planlægning af samtaler mv. 
  • Er i stand til at trives i en hverdag, der kan være uforudsigelig, og hvor du vil få brug for både dit initiativ og dit gode humør.

Øvrige oplysninger:

Stillingen er omfattet af lokal løn og aftales med din forhandlingsberettigede organisation ud fra din faglige baggrund og kvalifikationer. 

Kørekort påkrævet. Der indhentes referencer og straffeattest.

Der er ansøgningsfrist søndag den 17. september 2023. Hvis du kommer i betragtning til ansættelsessamtale, kan du forvente at høre fra os senest den 19. september 2023. Ansættelsessamtaler afholdes den 25. september 2023.

Har du brug for at vide mere, inden du søger, kan du kontakte afdelingsleder Karina Antonsen 7236 9582.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Birkevænget 4, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/sygeplejerske-med-erfaring-fra-psykiatrien-til-rusmiddelcenter-holbaek/1f0kml/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5898485

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet