HR-chef til Gran Recovery and Health

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at bruge din HR- og ledelseserfaring i en rolle, hvor du er med til at understøtte vores virksomheder på koncernniveau?

Vi har stort fokus på fastholdelse og tiltrækning af fagligt dygtige medarbejdere. I den forbindelse har vi brug for dig og dine skarpe HR-kompetencer – dig, der kan balancere drift og udvikling. 

”Dit arbejde skaber stor værdi for både ledere og medarbejdere i en driftsorienteret koncern, hvor du også er med til at præge udviklingen,” siger Mads Olsen, direktør.


Vær med til at understøtte en bedre psykiatri
Du bliver en del af en familieejet privatpsykiatrisk koncern med næsten 40 års erfaring og mere end 400 medarbejdere. Hver dag støtter vi mennesker med psykiske lidelser i at skabe en meningsfuld hverdag og et liv, der er mere end deres udfordringer. 

Gran Recovery and Health råder over 5 virksomheder, som hver især og i tæt samarbejde bidrager til en bedre psykiatri for vores beboere og patienter. 

Læs mere om vores arbejdsplads, og mød nogle af dine kommende kolleger her.


En HR-rolle med ledelse, drift og udvikling i centrum
Som vores nye HR-chef får du det operationelle ansvar for HR-området med fokus på optimering af eksisterende systemer og processer. Særligt er du stærk indenfor løn og det personalejuridiske område.

Du bliver en del af ledergruppen i koncernadministrationen og får ledelsesansvar for et team af 5 fagligt dygtige medarbejdere, herunder 3 HR-konsulenter samt 2 lønkonsulenter.

Din hverdag bruger du både på HR-kontoret i Holbæk og ude i selve organisationen på vores mange lokationer, hvor du blandt andet:  

  • sætter retningen og prioriteringen for HR-afdelingen 
  • varetager de personalejuridiske spørgsmål og sager samt pension, sundhedsforsikring og generelle vilkår
  • sparrer og vidensdeler med ledere på forskellige niveauer samt faciliterer workshops med ledere
  • har et tæt samarbejde med vores kompetencecenter ift. talent- og kompetenceudvikling af ledere
  • er med til at rådgive ledelsen i henhold til ansættelsesret og kontraktforhold
  • arbejder målrettet med initiativer, der vedligeholder og øger engagement og trivsel i organisationen.

Du får desuden stor frihed til at planlægge din egen hverdag – med mulighed for hjemmearbejde én dag om ugen. 

Vi værdsætter dine idéer – og din udvikling
Du kommer ind i en familieejet virksomhed, hvor vi ikke tænker så meget i kasser. Det betyder også, at der ikke er langt, fra du får en god idé, til den lever ude i organisationen. Og så får du selvfølgelig løbende de kurser, du har brug for – din personlige og faglige udvikling er nemlig også vigtig for os. 

Driftsorienteret HR-lederprofil
Du har en åben tilgang til ledelse, hvor du lægger vægt på ansvarlighed, respekt og fleksibilitet både i forhold til dit samarbejde med og udvikling af dine medarbejdere og på lederniveau.  Samtidig trives du i en driftsorienteret rolle, ligesom du også har værktøjskassen til at arbejde med HR-udviklingsopgaver.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har en relevant faglig uddannelse, såsom cand.merc.HRM., cand.merc.jur. eller lignende
  • har flere års erfaring fra en tilsvarende rolle i en mindre eller mellemstor virksomhed, hvor du er vant til at være med i maskinrummet
  • besidder solid indsigt i løn- og ansættelsesret samt anden lovgivning inden for området. 


Er du klar til at gøre en forskel sammen med os?

Så send dit CV og din ansøgning via ”Ansøg”-knappen nedenfor hurtigst muligt og senest den 5. april 2024. Vi forventer at afholde samtaler i uge 15.

Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i HR- og rekrutteringskonsulent Anna Azaña Schnedler-Meyer på telefon +45 3136 8442 eller mail: aasm@grh.dk

Vi anvender elektronisk rekruttering og modtager derfor ikke ansøgninger via mail eller fysisk post. 

Forventet opstart er 1. juni 2024.
 


Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IS Kilden ApS, Blindestræde 1, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet