Husassistent på Stenhusbakken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stenhusbakken søger husassistent til afdeling med primært midlertidige pladser.

Trives du med en alsidig hverdag, hvor det at have mange bolde i luften lige er noget for dig, så læs med her.

Stillingen er på 30 timer i dagvagt med fremmøde fra mandag-fredag.

Om os:

Vi er et spændende hus, der rummer 25 midlertidige pladser samt 34 plejecenterboliger. Huset er opdelt i 2 afsnit hvor af du vil blive tilknyttet det der i daglig tale kaldes gang 1 med de midlertidige pladser, samt 5 plejeboliger.

Vi modtager borgere med forskellige behov og problematikker. Det betyder at du hos os vil arbejde med forskellige opgaver i hverdagen, hvor vigtigheden i at kunne prioritere i opgaverne skal være i fokus. Hverdagen vil være alsidig og du vil møde borgere med forskellige sygdomsforløb, fra den svært somatiske borger til borgere med kognitive udfordringer.

Din primære opgave vil være at varetage rengøring/klargøring af stuerne ved ind og udflytning på de midlertidige pladser, samt rengøring hver 14. dag under det midlertidige ophold og på de 5 faste stuer.

Derudover vil der være opgaver omhandlende egenkontrol, rengøring af hjælpemidler, oprydning/opvask, tøjvask mm. 

Du vil have en nøglefunktion i, at få hverdagen til at glide i samarbejde med personalet på gangen.

Vi søger kollega der: 

  • har lyst til at være en del af en fantastisk personalegruppe.
  • vil bidrage til et godt arbejdsmiljø og som kan og tør sige tingene til hinanden og ikke om hinanden.
  • forstår vigtigheden af et stabilt fremmøde.
  • både kan arbejde selvstændigt men også være en holdspiller, da fællesskabet er en vigtighed.
  • kan planlægge og strukturere arbejdet i en til tider uforudsigelig hverdag.
  • kan holde hoved og humør oppe i en presset hverdag, men også nyde de mere stille perioder. 

Vi tilbyder: 

  • en spændende og attraktiv arbejdsplads med faglige stærke kollegaer. 
  • en arbejdsplads, der er stolte af det arbejde vi udfører.
  • interne temadage og med mulighed for deltagelse i kursusforløb.
  • plads til forandringer og mulighed for at påvirke videreudviklingen af Stenhusbakken. 
  • en arbejdsplads med højt til loftet, plads til latter og godt humør. 
  • en arbejdsplads hvor der er dialog om vagtplanen.

Vi ser frem til at høre fra dig og til at modtage en ansøgning.

Har du lyst til at komme på besøg eller har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Teamleder Julie Stenmose Kendra på tlf. 72 36 12 38 eller mail: jusk@holb.dk

 Ansøgningsfrist d. 4. oktober 2023, med efterfølgende samtaler d. 9. oktober 2023

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (1-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Stenhusvej 21, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915382

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet