IT-netværk specialist til Holbæk Kommune: Fra Cisco til FortiNet-opgradering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at arbejde med netværk, og har du lyst til at arbejde med overgangen fra Cisco til FortiNet? Du synes det er spændende og sjovt at indgå i design og implementering af netværks teknologier. Du synes også at det er spændende at arbejde med andre teknologier ud over netværk i en IT Drifts afdeling?

Hvis ja, så er du oplagt til stillingen som IT-Netværk Specialist i Holbæk Kommune.

Din primære opgave vil være at udvikle og vedligeholde vores netværk som dækker hele Holbæk Kommune. Vi er i gang med at udskifte vores Cisco teknologier med lignende teknologier fra FortiNet, og mange opgaver vil derfor ligger indenfor teknologier leveret af FortiNet. Du vil også indgå i opgaver indenfor andre teknologier som f.eks. Office 365 og Microsoft on-premise infrastruktur.

Du vil indgå som en del af IT-Drift teamet i IT og Digitalisering, der hver dag udvikler og vedligeholder vores tekniske infrastruktur. Opgaverne kan ligge indenfor Sikkerhed, Microsoft Server, Active Directory, Office 365, WMWare, FortiNet, Cisco, Den Fælleskommunale Infrastruktur, Microsoft SQL, Certifikat infrastruktur eller andre teknologier i tæt samarbejde med kolleger og leverandører.

Hvem er du?

  • Du brænder for netværk, men har også en stærk interesse for andre teknologier
  • Du har indgående erfaring med både Cisco og FortiNet teknologier
  • Du har erfaring med Microsoft teknologier som Office 365, Active Directory og ADFS.
  • Du er god til at afslutte opgaver
  • Du er positiv, åben og tålmodig
  • Du trives med en uformel tone og sætter pris på det kollegiale sammenhold
  • Du har erfaring fra lignende stillinger og har arbejdet med forskellige teknologier indenfor IT-drift

Hvem er vi?
Vi er et team bestående af 8 engagerede, hjælpsomme og erfarne medarbejdere som varetager den daglige drift af vores IT-infrastruktur.

IT-Drift er en del af IT & Digitalisering, som også omfatter et IT-Support team og Digitalisering. Vi er pt. 30 medarbejdere i IT & Digitalisering.

Der er højt til loftet og vi vægter kollegial sparring og humor højt.
Hverdagen er præget af afvekslende udfordringer med masser af forskellige opgavetyper.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt driftskoordinator Mads Peter Siboni på mail madsi@holb.dk eller på telefon 72 36 35 46, alternativt afdelingsleder Troels Gade på mail troga@holb.dk eller på telefon 72 36 46 71.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 19. og 26. november 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesdato 1. januar 2025, eller efter aftale.


Ansøgningsfrist den 12. november 2024.


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131099

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet