IT-supportelev

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at gøre en forskel for kollegaerne i organisationen?
Kan du yde en god service?
Brænder du for at lære bredt om IT i spændingsfeltet mellem brugere, systemer og hardware?
Kan du se dig selv i en hverdag, hvor to dage aldrig er ens?

Så er du oplagt til stillingen som IT-supportelev i Holbæk Kommune.

Du vil indgå som en del af supportteamet i IT og Digitalisering, der hver dag supporterer vores kollegaer med IT-tekniske udfordringer.
Opgaverne spænder bredt indenfor brugerstyring, brugersupport, opsætning, fejlsøgning, support af pc´er, tablets, iPads, mobiltelefoner, netværkssupport samt forskellige IT-systemer. Du vil få daglig kontakt med vores mange kollegaer ude i organisationen såvel personligt som telefonisk.

Hvem er du?

  • Du brænder for IT og for at gøre en forskel for IT-brugerne i organisationen.
  • Du er villig og hurtig til at lære nyt.
  • Du er positiv, åben og tålmodig.
  • Du har gå-på-mod og et godt humør.
  • Du kan yde en god service, både mundtligt og skriftligt.
  • Du kan holde hovedet koldt – også i pressede situationer.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde.
  • Du har gennemført grundforløbet.

Hvem er vi?
Vi er et team bestående af 7 engagerede, hjælpsomme og erfarne medarbejdere, der i fællesskab med IKT-superbrugerne i kerneområderne samt afdelingens driftsenhed sikrer IT-driften i Holbæk Kommune.
Der er højt til loftet og vi vægter kollegial sparring og humor højt.
Hverdagen er præget af afvekslende udfordringer med masser af forskellige opgavetyper.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt driftskoordinator Mads Peter Siboni på mail madsi@holb.dk eller på telefon 72 36 35 46, alternativt afdelingsleder Troels Gade på mail troga@holb.dk eller på telefon 72 36 46 71.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag d. 25. oktober 2023.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt


Ansøgningsfrist den 15. oktober 2023


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914970

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet