BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
IT og Digitalisering er på udkig efter dig, som kan være tæt på kerneområdet og hvor det er naturligt for dig at tænke og samarbejde omkring digitalisering og teknologi. Er det dig? Så vil vi gerne være din kollega!
Om jobbet:
Som digitaliseringskonsulent i IT og Digitalisering i Holbæk kommune, så vil din hverdag være fyldt med mangeartede opgaver indenfor den digitale verden. Den ene dag kan du indsamle viden, den næste afdække de digitale muligheder og for på tredjedagen at byde ind med din viden mod en ny digital retning.
Holbæk kommune har i disse år sat ekstra fokus på temaet digitalisering og i en stor organisation er problemstillingerne komplekse og løsningerne kalder derfor på nytænkning, nysgerrighed og tværgående samarbejde.
Du skal have blik for hvordan digitalisering kan styrke vores opgaveløsning og udvikling, så vi sammen rykker os på den digitale modenhed. Du skal kunne holde fokus på at løse konkrete opgaver, samtidig med at du bidrager og deltager i det som løbende opstår.
Hvis du kan det, og du er frisk på nye udfordringer og samtidig har lyst til at indgå i et team og en arbejdsplads, hvor vi sætter hinanden og arbejdsmiljøet højt – så er det måske dig vi leder efter.
Fælles for mange af opgaverne er, at du skal kunne arbejde selvstændigt og være praktiker, for som digitaliseringskonsulent vil du på egen hånd skulle indsamle, opstarte eller måske endda løse opgaver.
Udover opgaven som digitaliseringskonsulent, vil du også blive tilknyttet et af vores seks kerneområder, som deres forretningskonsulent. En forretningskonsulent skal ses som et bindeled mellem kerneområdet og IT og Digitalisering.
Som medarbejder bliver du derfor en central aktør, når medarbejdere og ledere skal ”klædes digitalt på”, sådan så vi sammen kan opnå en mere digital kerneopgaveløsning til glæde for medarbejdere, borgere og virksomheder.
Vi tilbyder:
Vi er en dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet og effektivitet i arbejdet for at realisere direktionens ønske om anvendelse af mere digitalisering. Du får en spændende og varieret arbejdsdag i et tværfagligt miljø med en bred kontaktflade i organisationen. Det er en stilling, hvor du tilbydes ansvar og får stor mulighed for at vise, at du kan mestre opgaverne indenfor den digitale verden, projektarbejde og digitalt fokus i en kompleks organisation. Du bliver en del af digitaliseringsteamet på 10 medarbejdere, hvor hovedopgaverne i teamet er; digital forandringsledelse, implementering af digitaliseringsprojekter, understøttelse af tværgående IT-løsninger, GDPR og isikkerhed, kompetence- og organisationsudvikling. Ud over digitaliseringsteamet består afdelingen af IT-support og IT-drift, så i alt bliver du en del af en afdeling på 30 medarbejdere. Vi har et godt socialt fællesskab på tværs af faglighed og arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø.
IT og Digitalisering er en del af stabsfunktionen Organisationsservice, som ud over IT og Digitalisering også indeholder HR, Indkøb, Løn og Regnskab.
Din profil:
Du har erfaring med at arbejde med digitalisering, forandringsprocesser og måske endda udvikling af den digitale modenhed i en organisation. Du ser automatisering af arbejdsgange og anvendelse af teknologi som vigtig trædesten på den digitale vej. Det vil være en fordel, hvis du kender til offentlige IT-systemer, men vigtigere er det, at du er en god kommunikator, kan se sammenhænge og har en god digital forståelse. Du er god til deadlines og evner at jonglere med flere bolde på samme tid. Som person trives du med en hverdag som ikke er ens. Du er ambitiøs, fleksibel, modig, serviceminded, og du løser dine opgaver med gåpåmod, energi og godt humør.
Yderligere oplysninger:
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Troels Gade på telefon 72 36 46 71.
Du kan læse mere om Holbæk Kommune på www.holbaek.dk
Ansøgningsfrist:
12. februar 2024.
Samtaler:
1. samtale afholdes den 22. februar 2024 og 2. samtale den 27. februar 2024.
Du kan forvente at blive adspurgt på referencer til 2. samtale, ligesom du vil blive præsenteret for udvalgte spørgsmål til 1. samtale og en case til 2. samtale.
Opstart:
Vi ønsker at vores nye kollega starter 1. april 2024 og som ny kollega vil du modtage et onboarding program, som vil sikre en god opstart i IT og Digitalisering.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978256