Kan du supportere IT-brugere og sikre at de får hjælp?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

IT og Digitalisering er på udkig efter dig, som kan sikre et højt niveau af service og hvor det er naturligt for dig at tænke og samarbejde omkring den digitale omstilling. Er det dig? Så vil vi gerne være din kollega!

Om jobbet; 

Som IT-supporter i Holbæk kommune, vil din hverdag være fyldt med mangeartede opgaver indenfor fagområdet IT-support. Dagene hos os er aldrig ens, når vi supporterer kommunens 4800 IT-brugere igennem telefon, helpdesk eller vores fysiske drop ind. 

Vi har lige gennemført en IT-brugerundersøgelse, som har kastet en masse gode svar af sig, det vil derfor være en fordel hvis du har god forståelse for forskellige teknologier og samspillet mellem disse, så du kan være med til, at vi sammen gør tingene endnu bedre for brugerne. 

Holbæk kommune har i disse år sat ekstra fokus på digitalisering og velfærdsteknologi og i en stor organisation er problemstillingerne komplekse og løsningerne kalder derfor på nytænkning, nysgerrighed og masser af tværgående samarbejde. 

Hvis du kan se dig selv som en del af ovenstående, og du er frisk på nye udfordringer og samtidig har lyst til at indgå i et team og en arbejdsplads, hvor vi sætter hinanden og arbejdsmiljøet højt – så er det måske dig vi leder efter.

Vi tilbyder: 

En dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på høj kvalitet og effektivitet i arbejdet. Hverdagen er præget af afvekslende udfordringer, med masser af forskellige opgavetyper. Det er en stilling hvor det er vigtigt, at du har solidt engagement for service og hvor du er villig til at lytte en ekstra gang, når en bruger f.eks. forsøger at forklare en IT-udfordring over telefon eller forklare en sporadisk fejl på skrift.   

Du bliver en del af IT-support teamet, som består af 8 engagerede og hjælpsomme medarbejdere, hvor hovedopgaverne i teamet er Windows klienter, Office 365, PC-hardware, mobiltelefoner og alt andet der relaterer sig til en IT-brugers arbejdsplads.
Ud over IT-support teamet, består afdelingen af IT-drift og digitalisering, så i alt bliver du en del af en afdeling på 30 medarbejdere. Vi har et godt socialt fællesskab på tværs af faglighed og arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø. 

IT og Digitalisering er en del af stabsfunktionen Organisationsservice, som ud over IT og Digitalisering også indeholder HR, Indkøb, Løn og Regnskab. 


Din profil: 

Du brænder for yde den bedst mulige IT-support til dine kollegaer. Du er serviceminded og nyder at tale med mange forskellige mennesker, i løbet af en arbejdsdag. Du er god til at fejlfinde på tværs af teknologier og formår at formidle tekniske problemstillinger så alle forstår dem. Du er positiv, ambitiøs, åben og tålmodig, og så sætter du pris på det kollegiale sammenhold. Vi forestiller os at du er nyuddannet IT-supporter eller måske har erfaring fra en lignende rolle, gerne fra en anden offentlig forvaltning.

Yderligere oplysninger:
Ønsker du yderligere oplysninger, så kontakt driftskoordinator Mads Peter Siboni på mail madsi@holb.dk eller på telefon 72 36 35 46, alternativt afdelingsleder Troels Gade på mail troga@holb.dk eller på telefon 72 36 46 71.

Du kan læse mere om Holbæk Kommune på www.holbaek.dk

Ansøgningsfrist

26. maj 2024.

Samtaler: 

1. samtale afholdes den 7. juni 2024 og 2. samtale den 13. juni 2024.

Opstart: 

Vi ønsker at vores nye kollega starter 1. august 2024 eller efter aftale. Som ny kollega vil du modtage et onboarding program, som vil sikre en god opstart i IT og Digitalisering. 

Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6035591

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet