BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en konsulent til en tidsbegrænset stilling på 1 år til at udvikle serviceniveauer og kvalitetsstandarder på socialområdet
I Social Indsats og Udvikling er vi optaget af at sikre kvalitet i vores indsatser, effekt for borgeren og mest mulig værdi for skatteydernes pengene. Vi har derfor igangsat et arbejde med at gennemgå alle serviceniveauer og kvalitetsstandarder på socialområdet, og det har vi brug for din hjælp til.
Du bliver en del af staben i Social Indsats og Udvikling. Stabens 13 medarbejdere har opgaver, som spænder bredt. Vi varetager en lang række både administrative opgaver og udviklingsopgaver indenfor socialområdet.
Opgaven for dig som konsulent er bred og omfatter bl.a. samarbejde med den øvrige organisation, research på hvordan andre kommuner løser opgaven, indhentning og analyse af data, indstilling til politisk niveau mv. En vigtig del af opgaven er at sikre sammenhæng mellem serviceniveau og budget, så vi sikrer en effektiv ressourceanvendelse til gavn for vores borgere.
Ansvarsområder:
- Undersøge tilgængelige data og viden, der kan understøtte beslutninger om serviceniveauet
- Aktiv involvering af interessenter for at sikre deres input og opbakning til serviceniveauet
- Formulere forslag til serviceniveauer i overensstemmelse med gældende lovgivning
- Skrive politiske sager til beslutning om serviceniveauet
Vi forventer, at du har:
- Erfaring med udvikling af serviceniveauer, kvalitetsstandarder eller lignende inden for socialområdet eller sundhedssektoren, gerne med udgangspunkt i myndighedsarbejde
- Stærke analytiske færdigheder til håndtering og fortolkning af data, herunder økonomiske udregninger
- Evne til at facilitere dialog og samarbejde med forskellige interessentgrupper
- Forståelse for politiske processer
- Gode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer
- Nysgerrighed på om digitale løsninger kan understøtte arbejdet med serviceniveauer
Hvad kan vi tilbyde?
- At du bliver en del af en engageret og samarbejdsorienteret stab i Social Indsats og udvikling. Vi insisterer på at vi altid kan blive bedre og er nysgerrige og undersøgende på, hvordan vi kan udvikle kerneopgaven og måden, vi løser den på
- Flextid og mulighed for hjemmearbejde når opgaver og arbejdskontekst egner sig hertil
- Værdsættelse af dit arbejde og gode kolleger at samarbejde og sparre med
- En spændende mulighed for at være en del af udviklingen af vigtige standarder inden for socialområdet
- Muligheden for at arbejde med komplekse og meningsfulde opgaver
- Stillingen er tidsbegrænset i ét år og på 37 timer ugentligt
Vil du være vores nye konsulent?
Send din ansøgning og CV til os senest mandag den 15. januar 2024. Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 22. januar 2024.
Vi ser frem til at ansætte vores nye konsulent pr. 1. marts 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af staben i Social Indsats og Udvikling Lise Kemp tlf.: 72 36 80 85.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Jernbanevej, 6, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963281