BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På Hotel Strandparken i Holbæk søger vi en ny kollega, der kan varetage en nyoprettet stilling hvor du delvist vil komme til at sidde med marketing samt indgå i vores receptionsteam.
Vi ønsker at styrke vores marketingindsats og søger derfor en kollega, som kan løfte vores markedsføringsstrategi til nye højder.
Vi er et hotel i rivende udvikling, der ønsker at tiltrække såvel flere private overnattende, festarrangementer samt konferencer. Vi er i forvejen områdets foretrukne konferencehus men ønsker at udvide vores målgruppe yderligere.
Du er måske nyligt uddannet markedsføringsøkonom eller lignende og ønsker at have en alsidig hverdag. Med en kombineret stilling hos os får du både lov til at skabe – og eksekverer på – vores markedsføringsstrategi og content, men også lov til at have kontaktet med de gæster som er modtagere af det.
Du får til opgave at udvikle vores marketingsstrategi sammen med vores direktør. Derudover skal der skabes content til SoMe, WordPress, samt øvrige både digitale og analoge markedsføringsplatforme. Måske vi indgår strategiske samarbejder med nogle nye spændende partnere? Måske bygger vi en ny kampagne og ”larmer” i bybilledet? Måske skal vi have besøg af influencere – eller måske du skal være vores ”persona” ud ad til? Vigtigst af alt, så sikrer du at vi kommer på landkortet.
Du er ikke nødvendigvis verdensmester i alle platforme, men hvis du har en faglig baggrund indenfor marketing og lysten til at udvikle et brand – så skal vi nok få styr på de sidste detaljer sammen.
I receptionen vil du indgå i et eksisterende team, hvor du er husets ansigt udad til, for vores gæster. Vi forventer ikke du nødvendigvis kan alle færdighederne for en dygtig receptionist, men du skal være villig til at lære det. Vi vil gerne lære fra os, så du lærer hvordan vi arbejder her på stedet. Du vil komme til at arbejde med ind- og ud-checkning af gæster, hjælpe vores konferencer godt i gang, skabe overblik over aktiviteterne i huset, udarbejde tilbud på konferencer og fester, svare på gæstehenvendelser på mail eller telefon og meget, meget mere.
Lidt om os:
- Vi er Holbæks foretrukne konferencehus
- Vi har i foråret åbnet ny à la carte restaurant som udfordrer den gastronomiske scene i Holbæk og omegn
- Vi afvikler både store og små event for private og offentlige aktører
- Vi er godt i gang med en bæredygtig udvikling – men vi er klar på meget mere
- Vi er et hus, der sørger for at hygge sammen til hverdag på jobbet, men også mødes til sociale arrangementer udenfor arbejdspladsen
Hvad kan vi tilbyde:
- Fuldtidsstilling med delvist marketingsarbejde og delvist reception, fordelt ca. 50/50
- Mulighed for stor medindflydelse på brandets identitet og udvikling
- Oplæring i receptionistfaget
- At du vil indgå i fast vagtplan, med receptionsarbejde hver anden weekend
Lidt om dig:
- Du har en faglig baggrund med marketing, måske som nyligt uddannet markedsføringsøkonom eller tilsvarende
- Du skal synes det er sjovt at gå på arbejde og til tider have flere kasketter på
- Du elsker at lære nye ting
- Du har en tilgang, hvor du aktivt opsøger om dine kolleger har brug for din hjælp
- Du har empati og næse for hvad der er vigtigt for netop den gæst du taler med
Samtaler afholdes løbende. Opstart efter aftale.
Løn efter kvalifikationer.
Har du lyst til at høre mere om huset og stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Casper Svejgaard Vind på +45 20282888 eller på casper@vilcon.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
HOTEL STRANDPARKEN ApS, Kalundborgvej, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091819