Psykolog til innovativt projekt: Styrk borgeres arbejdstilknytning!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holbæk Kommune søger en engageret og dygtig psykolog til et spændende projektarbejde inden for Sygedagpenge- og Jobafklaringsindsatsen. Er du klar til at tage del i et innovativt initiativ og gøre en markant forskel for psykisk sårbare borgere? Så er det dig, vi leder efter!

Holbæk Kommunes Sygedagpengeindsats skal påbegynde et spændende projektarbejde, og søger i den forbindelse en psykolog til Sygedagpenge- og Jobafklaringsindsatsen i en tidsbegrænset periode på minimum 2 år med opstart den 1. februar 2024.

Om stillingen:

Som psykolog i Holbæk Kommune vil du være en central aktør i vores projektsamarbejde, der fokuserer på at integrere psykisk sårbare borgere på arbejdsmarkedet. Du vil indgå i et dedikeret tværfagligt team bestående af en ergoterapeut, en virksomhedskonsulent og koordinerende sagsbehandlere.

Projektets formål:
Projektet sigter mod at udvikle og implementere et helhedsorienteret, jobrettet forløb for borgere med psykiske lidelser. Målet er at genoprette deres tilknytning til arbejdsmarkedet og styrke deres mestringsevner for en balanceret tilværelse.

Om jobbet:

Dine primære opgaver i projektet vil være:

  • Fast deltager i det tværfaglige indsatsteam, hvor du skal bidrage med at give anbefalinger til det individuelle forløb
  • Arbejde med borgeren om livsmestring, troen på sig selv, handlekapacitet samt selvmotivation
  • Tilrettelægge relevante psykiske skånehensyn
  • Samarbejde med andre relevante aktører i indsatsen, herunder f.eks. psykiatrien, praktiserende læge, socialindsatsen m.v.

Du vil få mulighed for selv at være med til at forme stillingens indhold og opgaver i projektperioden. 

Din profil:

  • Det er et krav, at du er autoriseret psykolog 
  • Du brænder for at arbejde med psykisk sårbare mennesker
  • Du tror på at en tilknytning til arbejdsmarkedet spiller en central rolle i menneskers liv  
  • Du har erfaring med at tilrettelægge, beskrive og gennemføre individuelle forløb og samtaler med
  • Du har kendskab til- og har lyst til samarbejde med psykiatrien
  • Du trives med selvstændigt arbejde
  • Du er omstillingsparat, samarbejdsstærk og kan bevare et godt overblik i en kompleks virkelighed med mange aktører og opgaver

Vi tilbyder:

  • En dynamisk og støttende arbejdskultur.
  • Mulighed for at påvirke og bidrage til innovative indsatser.
  • Tværfagligt samarbejde og professionel udvikling.

Vil du vide mere:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Afdelingsleder Mette Lützen Helden - tlf. 72 36 45 88, e-mail: melhe@holb.dk

Vi ser frem til at byde dig velkommen til et dedikeret team, hvor din indsats gør en positiv forskel i borgernes liv. Sammen skaber vi resultater og styrker tilknytningen til arbejdsmarkedet!

Ansøgningsfrist den 11. december 2023.

Samtalerne vil blive holdt den 13., 14. eller den 15. december 2023.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er tidsbegrænset i minimum 2 år og er tilknyttet Holbæk Kommunes Sygedagpengeindsats. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Om Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice:
Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice (AUBO) er et kerneområde i konstant udvikling og vi søger kontinuerligt at justere vores indsatser og arbejdsmetoder, så vi kan sikre en god service. I Holbæk vil vi gerne være kendt for, at vi opfattes som et samlet Jobcenter, hvor vi på tværs af indsatserne understøtter hinanden til gavn for kommunens borgere.  Vi arbejder sammen om vores fælles mål - at understøtte, så mange borgere som muligt opnår eller bevarer en tilknytning til arbejdsmarkedet.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945343

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet